Jej energię, optymizm i uśmiech znają tysiące widzów. Od 16. sierpnia br. to właśnie do niej będzie należała główna rola w kampanii telewizyjnej UPC. Do udziału skusiła ją jednak nie tylko zabawna konwencja spotów telewizyjnych.
Katarzyna Pakosińska, bo o niej mowa, jest nowoczesną kobietą, w pełni korzystającą z rozrywki i potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych. Sama twierdzi, że to właśnie dzięki nowoczesnym technologiom może bawić publiczność i im zawdzięcza swoją popularność. Od lat jest także fanką portali społecznościowych, dlatego już dziś zaprasza do obejrzenia nowych spotów UPC na Facebook’u.
Katarzyna Pakosińska od lat doskonale łączy profesjonalizm na scenie z nadzwyczajnym poczuciem humoru. Jest osobą aktywną i wszechstronną – zawodowo nie tylko realizuje się jako artystka kabaretowa, ale także prezenterka, czy dziennikarka. Promowana przez nią potrójna usługa, czyli telewizja cyfrowa, szybki Internet i telefon przeznaczone są dla osób, które cenią swój czas, podążają za trendami, a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najlepszych parametrów. Bohaterka kampanii telewizyjnej zostaje przedstawiona w sytuacjach charakterystycznych dla nowoczesnej, aktywnej kobiety (nauka tańca bollywood, spotkania, zakupy, podróże), w których w pełni korzysta z zalet innowacyjnych usług telekomunikacyjnych.
„Usługi, takie jak szybki Internet, cyfrowa telewizja, czy telefon zdecydowanie ułatwiają mi codzienność i usprawniają funkcjonowanie we współczesnym świecie. Jestem osobą, która musi mieć stały kontakt ze światem i przyjaciółmi. Z racji wykonywanego zawodu i częstych wyjazdów, bezpośrednie kontakty z nimi mam dość ograniczone. Internet od lat jest narzędziem, bez którego nie wyobrażam sobie kontaktów zawodowych z zagranicą, dzięki niemu jednocześnie mogę komunikować się z Gruzją, Sycylią, Wielka Brytanią i innymi krajami.” – wyjaśnia Katarzyna Pakosińska. „Nie bez znaczenia był dla mnie fakt, że propozycję współpracy otrzymałam właśnie od UPC, jednego z najbardziej innowacyjnych operatorów w Polsce. ” – kontynuuje.
Dziś technologiczne udogodnieia dostępne są dla wszystkich. Z badań przeprowadzonych przez operatora wynika, że kobiety są najważniejszymi decydentami przy wyborze telewizji kablowej - w 62% gospodarstw domowych w Polsce to kobiety podejmują decyzję o wyborze operatora telekomunikacyjnego. Panie częściej doceniają jakość, wrażenia audiowizualne i funkcjonalności telewizji cyfrowej, dzięki którym mogą nagrywać, przewijać, odtwarzać, czy zatrzymywać ulubione filmy i programy, o czym artystka przekonuje w jednym ze spotów. Telewizja cyfrowa zapewnia spersonalizowaną rozrywkę i w pełni dopasowuje się do ich stylu życia.
Katarzyna Pakosinska jest jedną z najbardziej lubianych kobiet w Polsce. W czerwcu w mediach pojawiły się wyniki badań (ranking Celebrity Monitor), które jednoznacznie wskazały, że najsympatyczniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu jest właśnie Katarzyna Pakosińska.
Nowa kampania UPC trwa od 2. sierpnia br. Swoim zasięgiem objęła wszystkie media, wśród których wiodącym będzie telewizja.
źródło: UPC