Archiwalne

Sukces kampanii Szkoła bez przemocy

13.07.2007

„Szkoła bez przemocy” - kampania społeczna dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP - otrzymała główną nagrodę w prestiżowym międzynarodowym konkursie branży public relations IPRA Golden World Awards 2007 w kategorii „Corporate Social Responsibility”.

„Cieszymy się z nagrody i mamy nadzieję, że pomoże ona zwrócić uwagę na problem przemocy, z którym borykają się szkoły. Razem z naszymi partnerami będziemy rozwijać kampanię o dalsze działania tak, aby „Szkoła bez Przemocy” stała się długofalowym programem oferującym kompleksową pomoc dla dzieci, nauczycieli i rodziców. – mówi Danuta Kowalska, Prezes Fundacji Grupy TP”

Kampanię „Szkoła bez przemocy” prowadzi 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz Fundacja Grupy TP, powołana przez Telekomunikację Polską i Orange. Jest ona odpowiedzią na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości problemu przemocy i pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić. Akcja zapewnia też narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym szkoły same mogą rozpocząć walkę z agresją. Kampania jest skierowana do szerokiej opinii publicznej, szkół – uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.

Do kampanii „Szkoła bez przemocy” przyłączyło się do tej pory ponad 3000 szkół, około 10% wszystkich szkół w Polsce. Celem organizatorów jest zaangażowanie co najmniej 12 000 szkół w perspektywie dwóch najbliższych lat.

Honorowy patronat nad kampanią objął Prezydent RP Lech Kaczyński.

źródło: TPSA

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej