„Szkoła bez przemocy” - kampania społeczna dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP - otrzymała główną nagrodę w prestiżowym międzynarodowym konkursie branży public relations IPRA Golden World Awards 2007 w kategorii „Corporate Social Responsibility”.
„Cieszymy się z nagrody i mamy nadzieję, że pomoże ona zwrócić uwagę na problem przemocy, z którym borykają się szkoły. Razem z naszymi partnerami będziemy rozwijać kampanię o dalsze działania tak, aby „Szkoła bez Przemocy” stała się długofalowym programem oferującym kompleksową pomoc dla dzieci, nauczycieli i rodziców. – mówi Danuta Kowalska, Prezes Fundacji Grupy TP”
Kampanię „Szkoła bez przemocy” prowadzi 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz Fundacja Grupy TP, powołana przez Telekomunikację Polską i Orange. Jest ona odpowiedzią na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości problemu przemocy i pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić. Akcja zapewnia też narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym szkoły same mogą rozpocząć walkę z agresją. Kampania jest skierowana do szerokiej opinii publicznej, szkół – uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.
Do kampanii „Szkoła bez przemocy” przyłączyło się do tej pory ponad 3000 szkół, około 10% wszystkich szkół w Polsce. Celem organizatorów jest zaangażowanie co najmniej 12 000 szkół w perspektywie dwóch najbliższych lat.
Honorowy patronat nad kampanią objął Prezydent RP Lech Kaczyński.
źródło: TPSA
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej