Członkinie Stowarzyszenia Kilimandżaro wróciły ze swojej wyprawy na najwyższy szczyt Afryki. Ich przedsięwzięcie wspierała firma Nokia – uczestniczki otrzymały telefony Nokia E75 i Nokia N96, dzięki którym mogły być w stałym kontakcie z bliskimi oraz na bieżąco relacjonować swoje osiągnięcia.
Zdjęcia i relacje video z wyprawy są dostępne na platformie Ovi Share (http://www.share.ovi.com/ lub http://www.ovi.com/) w katalogu Kilimandzaro2009.
Celem przygotowywanej przez wiele miesięcy wyprawy było zachęcenie kobiet do podejmowania wyzwań oraz aktywności społecznej i obywatelskiej. Członkinie Stowarzyszenia zdobyły masyw Kilimandżaro pod przewodnictwem alpinisty Leszka Cichego. W wyprawie uczestniczyła również Ambasador Dobrej Woli UNICEF Małgorzata Foremniak.
Fotoreportaż i relacje wideo uczestniczek tego przedsięwzięcia można obejrzeć na Ovi Share – platformie internetowej Nokia umożliwiającej dzielenie się multimediami z wybranymi użytkownikami lub wszystkimi Internautami, niezależnie od czasu i miejsca. Korzystając z Ovi Share, członkinie wyprawy mogły dodawać, przekazywać i edytować wszelkie informacje w każdej chwili, korzystając z nieograniczonej przestrzeni dostępnej dla użytkowników. Dzięki wysokiemu stopniowi personalizowania usługi mogły również decydować kto, kiedy, w jak sposób i w jakiej formie ma dostęp do ich relacji.
Ovi Share to usługa dostępna dla każdego na Ovi.com - stronie internetowej umożliwiającej synchronizację urządzeń mobilnych z komputerem i środowiskiem internetowym lub bezpośrednio na Share.ovi.com.
źródło: Nokia
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej