Archiwalne

Superbrand dla Motoroli

23.10.2007

Motorola otrzymała tytuł Superbrand w trzeciej edycji Superbrands Polska.

Ten prestiżowy tytuł, podkreślający wiodącą pozycję marki na rynku, nazywany jest też Oskarem Marketingu. Superbrand jest przyznawany najsilniejszym markom przez niezależne Rady Marek w 80 krajach od 13 lat. Jurorzy oceniający ich siłę marketingową po raz kolejny zdecydowali o przyznaniu tego tytułu Motoroli.

– Superbrand świadczy o dobrej opinii, jaką cieszy się marka, wskazuje na jej jakość oraz innowacyjność. To, że Motorola otrzymała go zarówno w 2006, jak i w 2007 roku, nie jest przypadkiem. Naszym celem jest dostarczenie użytkownikom produktów spełniających, a często przerastających, ich oczekiwania. Takich, które łatwo dostosować do własnych potrzeb i upodobań oraz takich, które pomogą wyróżnić się w tłumie. Zapewniamy akcesoria oraz aplikacje ułatwiające i uprzyjemniające korzystanie z naszych produktów. Dbamy także o niestandardowe sposoby komunikacji. Nasze reklamy mają starannie dopracowane scenariusze i są świetnie wykonane. Wciągające i często zabawne, opowiadają zawsze czyjąś historię. Nie skupiamy się jednak wyłącznie na reklamie, ale organizujemy konkursy, imprezy oraz włączamy się w różnego typu akcje. Owocem tych działań jest tytuł Superbrand 2007/08 – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing manager Motorola na region Europy Środkowo-Wschodniej.

W tym roku we wstępnym etapie projektu Superbrands stworzono listę 5000 marek, w oparciu o niezależne badania rynku, spośród których wybrano 1600. To właśnie im jurorzy, cieszący się autorytetem w dziedzinie marketingu, przyznawali punkty w skali od 1 do 20. Następnie z tych ocen wyciągana była średnia. Te marki, które uzyskały najwyższe oceny, otrzymały tytuł Superbrand.

Rada uwzględniła również opinie konsumentów – tegoroczną nowością było badanie opinii publicznej, do którego zaproszono 10 600 osób, przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca przez CBM Indicator na zlecenie organizacji Superbrands.

źródło: Motorola

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?

Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej