Dlaczego świat nagle zatrzymał się w miejscu? W jakich okolicznościach 7 miliardów ludzi na całej kuli ziemskiej jednocześnie traci przytomność? Kto rozwiąże zagadkę globalnej utraty świadomości? Odpowiedzi należy szukać, oglądając serial „FlashForward – Przebłysk Jutra”. Znajomość treści serialu przyda się wszystkim użytkownikom DIALOGmedia, którzy zechcą wziąć udział w konkursie Telefonii DIALOG i kanału AXN.
DIALOG jest pierwszym w Polsce operatorem, który wprowadził do swojej oferty interaktywne konkursy dla abonentów na ekranie telewizora.
Wystarczy znać odpowiedź na jedno pytanie dotyczące serialu „FlashForward – Przebłysk Jutra” i być użytkownikiem telewizji cyfrowej DIALOGu, by wziąć udział w kolejnym konkursie Telefonii DIALOG. Tym razem jest on organizowany wspólnie z kanałem AXN, znanym z najbardziej popularnych seriali
i wielkich przebojów kinowych.
Polska premiera „FlashForward – Przebłysk Jutra”, kolejnej produkcji autorów znanego serialu „Lost: Zagubieni”, odbędzie się 14 listopada o godz. 22.oo na kanale AXN. Została ona połączona ze startem konkursu: „Zagraj z AXN”.. Najlepszą rekomendacją serialu jest fakt, że pierwszy wrześniowy odcinek produkcji obejrzało w Stanach Zjednoczonych ponad 12 mln widzów! Producenci wykorzystują, znany m.in. z „Zagubionych”, motyw manipulacji czasem i mechanizm futurospekcji.
Aby uczestniczyć w zabawie konkursowej, należy być użytkownikiem DIALOGmedia i odpowiedzieć na pytanie dotyczące serialu „FlashForward – Przebłysk Jutra”. Zostanie ono opublikowane na ekranie EPG w zakładce „Masz wiadomość”. Odpowiedzi należy udzielić za pomocą systemu do głosowania znajdującego się na ekranie telewizora w określonym terminie i czasie: od 14 do 25 listopada 2009, w godzinach 17.00-22.00. Warto się śpieszyć, ponieważ przez 12 kolejnych dni tylko dwie pierwsze osoby, które poprawnie odpowiedzą na pytanie konkursowe, wygrają atrakcyjne zestawy upominkowe. Fundatorem nagród jest kanał AXN. Każdy użytkownik telewizji DIALOGu może wziąć udział w zabawie tylko jeden raz.
– DIALOG jako pierwszy w Polsce organizuje konkursy, w których można wziąć udział za pomocą pilota telewizyjnego – mówi Romuald Mendelak z-ca dyrektora Departamentu Marketingu i Rozwoju Produktów ds. Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG. – To innowacyjne rozwiązanie, które w przyszłości będzie podstawą personalizacji przekazu telewizyjnego. Z jednej strony operator będzie podpowiadał swoim klientom ciekawe programy, które wyselekcjonował dla nich na podstawie analizy ich dotychczasowych preferencji, z drugiej sami widzowie za pomocą pilota będą oceniać i polecać wybrane programy innym. Nadawcy telewizyjni chetnie z nami współpracują w tym nowym rynkowym obszarze. Wspólne konkursy przeprowadziliśmy już z Universal Channel i Viasat History, dziś rusza „Zagraj z AXN”, a w grudniu naszych klientów czekają kolejne atrakcje konkursowe, m.in. z kanałem dziecięcym Mini Mini – dodaje.
Konkurs Dialogu i AXN jest trzecim z kolei – po organizowanych wspólnie z kanałami Universal Channel i Viasat History. Oba cieszyły się ogromnym powodzeniem wśród uczestników, którzy wygrali już ponad 100 nagród rzeczowych. Zarówno odbiór zestawu upominkowego, jak i sam udział w konkursie odbywają się bez konieczności wychodzenia z domu. Uczestniczy się w nim „klikając” za pomocą pilota w ekran TV, a wygraną do drzwi domu dostarczy kurier. To na pewno – obok nagród – dodatkowy atut telewizyjnej zabawy DIALOGu.
źródło: Dialog