Archiwalne

Świat Telekomunikacji wyróżnił Call-eX'a

01.04.2010


Innowacyjny serwer telekomunikacyjny Call-eX, stworzony przez firmę Datera SA, zdobył wyróżnienie w kategorii „Produkt roku 2010 – rozwiązania stacjonarne”, w konkursie o Złote Anteny Świata Telekomunikacji. Wyniki zostały ogłoszone podczas X Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, które odbyło się 24 marca 2010 roku w Warszawie.

Konkurs o Złotą Antenę jest organizowany od ponad 10 lat przez Migut Media, wydawcę Świata Telekomunikacji. Ma on promować ludzi, firmy i produkty z branży telekomunikacyjnej o szczególnie dużym potencjale innowacyjnym. Nagrody przyznawane w tym konkursie uchodzą za jedne z najbardziej prestiżowych w branży telekomunikacyjnej. Obok stworzonego przez Daterę Call-eX'a – wyróżnionego m.in. za elastyczność i łatwość migracji ze świata telefonii tradycyjnej do IP, to prestiżowe wyróżnienie w tym roku zostało także przyznane firmie Aster - za pakiet usług teleinformatycznych dla małych firm. Produktem roku w kategorii rozwiązań stacjonarnych uznana została rozległa sieć transmisji danych VPN MPLS, stworzona przez Exatel.

„Docenienie naszego flagowego produktu w tak prestiżowym konkursie jest wielkim wyróżnieniem. Uważamy, że obok zaufania i wsparcia ze strony klienta, bardzo istotnym jest uznanie ekspertów i branży. Dostaliśmy „zielone światło” od autorytetów, co potwierdza, że nasze działania idą w dobrym kierunku. Przyznane nam wyróżnienie jest też sygnałem dla firm, że warto inwestować w nasze systemy” – mówi Marcin Krasowski, Dyrektor Sprzedaży Datera SA.

Datera Call-eX to serwer telekomunikacyjny zarówno dla sektora MSP, jak i dużych organizacji. Pozwala na podłączenie od 40 do 100 użytkowników w wersji SME oraz do 1500 użytkowników w wersji LE. Call-eX został tak zaprojektowany, by w prosty sposób wpasować się w każdą, już istniejącą infrastrukturę teleinformatyczną. Jego zastosowanie umożliwia integrację technologii analogowej, ISDN, VoIP oraz GSM. Budowa modularna pozwala na efektywne dopasowanie serwera do specyfiki działalności firmy, a na szczególną uwagę zasługuje prosty w obsłudze panel www do konfiguracji i zarządzania.

W praktyce Datera Call-eX daje możliwość jednoczesnej współpracy z wieloma operatorami telekomunikacyjnymi. Każda firma stosująca rozwiązania oparte o ten serwer, może oczekiwać nawet 60 proc. redukcji kosztów usług telefonicznych i telekomunikacyjnych. Oszczędności są możliwe głównie dzięki funkcji inteligentnego wyboru preferowanego, wg wskazanych wcześniej kryteriów, operatora (np. najtańszego o danej porze i w danym kierunku). Wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu pełnego bezpieczeństwa telekomunikacyjnego oraz dostępie do wielu zaawansowanych funkcji, jak: wielopoziomowe menu wsparte zapowiedziami głosowymi, Call Center, pokoje konferencyjne, nagrywanie rozmów, budżetowanie (CallRating) grup użytkowników czy samych użytkowników.

źródło: Datera

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Telekonferencje – ten sposób komunikacji zostanie z nami na dłużej!

Żyjemy w czasach telekonferencji. I chociaż wszyscy liczymy na to, że tzw. „odmrożenie gospodarki” nastąpi jak najszybciej i z niecierpliwością czekamy, kiedy wreszcie będzie można umówić się na spotkanie „w realu”, wiemy, że pandemia zmieniła nasz świat już bezpowrotnie. Niektóre rozwiązania, a tele- i wideokonferencje na pewno, zostaną z nami już na zawsze. Bo okazało się, że choć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem nic nie jest w stanie zastąpić, to jednak dzięki telekonferencjom i spotkaniom online, możemy oszczędzać czas i pieniądze oraz efektywniej pracować zdalnie. Dlatego warto inwestować w rozwiązania, które wspierają ten rodzaj komunikacji, aby zapewnić pracownikom jak najwyższy komfort pracy. Dzięki rozwiązaniom tele- i wideokonferencyjnym od Grandstream problemy techniczne nigdy nie staną na przeszkodzie wysokiej skuteczności! czytaj więcej