ASTER, dostawca trzech usług telekomunikacyjnych: telewizji, internetu i telefonu, z początkiem listopada rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Kampania obejmuje zasięgiem Warszawę, Kraków, Zieloną Górę i potrwa do 30 listopada br.
Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że produkty ASTER to doskonały pomysł na wyjątkowe i niestandardowe prezenty świąteczne dla całej rodziny.
Kampania składa się z trzech odsłon, prezentujących symbole produktów oferowanych przez ASTER. Komputer, telefon, i telewizor wpatrują się w zimowe niebo w oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę – znak do rozpoczęcia Wigilii – i prezenty, którymi są usługi ASTER.
Komputer czeka na nielimitowany dostęp do internetu, telefon marzy o usłudze telefonii stacjonarnej, a idealnym prezentem dla telewizora są pakiety telewizyjne.
Przekaz kampanii został podkreślony trzema hasłami reklamowymi:
„Twój komputer czeka na ASTER”,
„Twój telewizor czeka na ASTER”,
„Twój telefon czeka na ASTER”.
Niepowtarzalny klimat magii świąt oraz ciepłej, domowej atmosfery uzyskany za pomocą gry świateł stanowi dodatkową wartość kampanii.
Wiodącym medium wykorzystanym w kampanii jest outdoor. Reklamy ASTER pojawią się w trzech polskich miastach na wielkoformatowych siatkach, na billboardach typu: citylight, frontlight, backlight i scroll oraz na tablicach w metrze warszawskim.
źródło: Aster