Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Zbliża się czas Bożego Narodzenia. To okres przygotowywania pysznych potraw, ozdabiania choinki, a także wybierania świątecznych prezentów. Te ostatnie nie muszą być nudne, bowiem na rynku pojawiło się kilka interesujących nowości branży technologicznej.
Prezent dla dziecka
Wielu rodziców boi się wręczać swoim pociechom drogich smarftonów z obawy przed ich ewentualnym zniszczeniem lub kradzieżą. Z pomocą przychodzi im tajwański producent z telefonem HTC Desire 510, który charakteryzuje się kompatybilnym połączeniem czterordzeniowego procesora oraz szybkiego internetu LTE, a to wszystko w rozsądnej i przystępnej cenie. Duży wyświetlacz (o przekątnej 4.7 cala), wydajna karta pamięci o pojemności 8GB (z możliwością rozszerzenia do 128GB), pamięcią RAM 1GB, a także 5-megapiskelowym aparatem stanowi idealne rozwiązanie dla nastolatka marzącego o dobrym sprzęcie, a także dla rodzica, który nie chce wydać ogromnej sumy na elektroniczny gadżet. Porównania telefonów innych marek wypadły gorzej ze względu na wysoką cenę produktu. HTC Desire 510 to najlepszy smarton, jaki można podarować dziecku pod świąteczną choinkę.
Dla fanów technologicznych nowinek
Firma Samsung przygotowała dla swoich klientów kilka zaskakujących gadżetów, które jeszcze kilka lat temu można było podziwiać jedynie na filmowych ekranach. Inteligentny zegarek wyposażony w najnowszy system Android (tak zwany smartwatch), hybryda smartfonu i tabletu (Galaxy Note 4), okulary przyszłości, telefon z potężnym 10-megapikselowym aparatem (Galaxy S4 Zoom) oraz opaski dla sportowców Samsung Gear Fit. To wszystko można już kupić w kraju za rozsądną kwotę. Z kolei osoby chcące nabyć telefon z dobrym aparatem powinny wziąć pod uwagę następujące modele: Nokia Lumia 930, Samsung Galaxy S5, Sony Xperia Z3, HTC One (M8) oraz iPhone’a 6. Wszystkie one przeszły profesjonalny test telefonów, który uwzględniał wysoką rozdzielczość, precyzyjność autofocusu, ostrość zoomu, jasność obiektywu oraz funkcję nagrywania filmów w jakości HD. To jedne z najlepszych rozwiązań technologicznych dla miłośników fotografowania.
Najciekawsze aplikacje
T-mobile wraz z TVN od grudnia uruchamiają płatną subskrypcję VOD (wideo na żądanie) na platformie Player.pl. Obejmuje on trzy pakiety: Start, Kids oraz Multi. Warto wspomnieć, iż bez względu na wybór pakietu, transmisja danych jest nielimitowana. Spośród wielu dostępnych aplikacji, warto zwrócić uwagę na dwie nowości: Centrallo pełniące funkcję osobistego terminarza oraz Bezpieczną Rodzinę, która pozwala błyskawicznie zlokalizować wybrany telefon i wysłać wiadomość sms.
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej