Archiwalne

Swobodna kampania sieci Sferia

03.09.2008

Operator telekomunikacyjny Sferia S.A. rozpoczyna nową kampanię reklamową pt. Swobodny Internet, w której promuje dwie nowe taryfy internetowe tranSFER swobodny 1GB i tranSFER swobodny 4GB. Akcja ruszyła 1 września 2008 i potrwa dwa miesiące.

Podtytuł promocji „teraz TESTUJ PRZEZ 14 DNI” oznacza, że klient, który skorzysta z nowej oferty, będzie mógł samodzielnie sprawdzić jakość usługi. Ma na to 14 dni od momentu otrzymania modemu i w tym czasie może zrezygnować z umowy. Ponadto nowe taryfy umożliwiają logowanie do sieci w dowolnym miejscu: w domu, biurze, w parku - bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Kampania reklamowa będzie obejmowała spoty w telewizji (TVP Info) i w radio (Eska, Antyradio, Złote Przeboje oraz w Ostrołęce w Radiu OKO) oraz reklamę w prasie (Super Express, Metro, Dziennik, Fakt, Echo Miasta, Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, a w Ostrołęce Tygodnik Ostrołęcki i Gazeta Współczesna) i w Internecie (wp.pl, o2.pl, interia.pl, grono.net).

Dodatkowo użyte zostaną nośniki takie jak: siatki wielkoformatowe, billboardy, citylighty, airboardy oraz reklama na rączkach w autobusach. Kampanię wesprze akcja pt. Autostopowicze, w której to hostessy, za pomocą specjalnych tabliczek, będą informowały przejeżdżające osoby o nowej ofercie Sferii.

Akcja promocyjna zostanie przeprowadzona w stolicy oraz podwarszawskich miejscowościach, a także w Ostrołęce. Na jej potrzeby przygotowano dwa różne layouty – z panoramą Warszawy oraz Ostrołęki w tle. 

źródło: Sferia

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej