Zobacz więcej na Orange.pl.
Orange uruchomił nową kategorię usług mobilnego internetu, która łączy w sobie dostęp do sieci za pomocą technologii GSM/3G i CDMA. Usługi łączące wykorzystanie obu sieci są dostępne w dwóch nowych ofertach – Orange Free Optimum oraz Business Everywhere Standard Pro oraz dla dotychczasowych klientów ofert internetowych - Premium i Platinum.
Dzięki temu rozwiązaniu, klienci Orange mogą korzystać z największego w Polsce zasięgu szybkiego internetu działającego z prędkością do 1 Mb/s.
Uruchomiona w grudniu 2008 r, sieć CDMA funkcjonuje przede wszystkim w miejscach, gdzie nie ma zasięgu w technologii GSM/3G a tym samym brakowało dostępu do szybkiego internetu mobilnego. Dzięki możliwości jednoczesnego korzystania z sieci CDMA oraz GSM/3G (HSDPA i UMTS), usługi szybkiego mobilnego internetu w Orange mają największy zasięg w Polsce. W miastach, klienci mogą łączyć się za pomocą technologii 3G a poza nimi wykorzystywać sieć CDMA, która obejmuje już swoim zasięgiem ponad 70 procent powierzchni kraju. Zasięg usług będzie się nadal zwiększał, według planów, na koniec 2009 roku CDMA obejmie blisko 80 procent a w połowie 2009 roku, 90 procent powierzchni kraju.
Nowościami oferty Orange są dwa nowe warianty usług mobilnego internetu. Dla klientów indywidualnych - Orange Free Optimum a dla firm – Business Everywhere Standard Pro. W obu przypadkach uzupełnieniem jest możliwość kupienia usługi na 30 dniową próbę. W ramach abonamentu, klienci dostają dostęp do sieci z prędkością do 1 Mb/s oraz miesięcznym limitem transmisji danych – co najmniej 3 GB. Wraz z usługą oferowany jest terminal USB - Any DATA ADU 635. Urządzenie obsługuje dualne karty SIM / R-UIM i zapewnia transmisję danych w technologiach CDMA+GPRS+UMTS+HSDPA.
Podobnie jak w innych ofertach internetowych Orange, klienci dostają także pakiety promocyjne do wykorzystania na połączenia i SMS-y z telefonu komórkowego w sieci operatora.
Szczegóły cenowe nowej oferty:
| Klienci indywidualni | Klienci Biznesowi | ||||
Orange Free Optimum | Business Everywhere Standard Pro | |||||
limit transferu danych | 3 GB | 3 GB | ||||
abonament miesięczny | 75 zł z VAT | 59 zł + VAT | ||||
promocja | abonament: pierwsze trzy miesiące – 1 zł | |||||
opłata aktywacyjna | 19 zł z VAT | 15 zł + VAT | ||||
dodatki | 20 zł w ramach Pakietu Złotówek | 60 min w ramach Pakietu Minut | ||||
pakiet 50 SMS-ów | ||||||
długość trwania umowy | 12 m-cy | 24 m-ce | 36 m-cy | 12 m-cy | 24 m-ce | 36 m-cy |
cena modemu Any DATA ADU 635 | 649 zł z VAT | 299 zł z VAT | 149 zł z VAT | 499 zł + VAT | 219 zł + VAT | 129 zł + VAT |
Dostęp do internetu za pomocą sieci GSM/3G i CDMA jest możliwy także dla klientów dotychczasowych ofert Orange Free i Business Everywhere, w opcjach Premium i Platinum. Wystarczy, że wymienią oni swoje karty SIM na karty dualne SIM / R-UIM i zaopatrzą się w modem. Wymiany kart można dokonać bezpłatnie w Salonach Orange. Klienci pozostałych ofert mogą skorzystać z możliwości zmiany abonowanej usługi i wybrać jedną z opcji usług zapewniających dualny dostęp do sieci.
Dotychczasowa oferta internetowa internetu mobilnego z możliwością korzystania z dostępu CDMA przedstawia się następująco:
Klienci indywidualni | Klienci Biznesowi | |||||||||||
Orange Free Premium | Orange Free Platinum | Business Everywhere Premium | Business Everywhere Platinum | |||||||||
limit transferu danych | 8 GB (wcześniej 6 GB) | 12 GB | 8 GB (wcześniej 6 GB) | 12 GB | ||||||||
niższa opłata aktywacyjna | 19 zł z VAT (wcześniej 61 zł) | 15 zł + VAT (wcześniej 50 zł) | ||||||||||
promocja | abonament pierwsze 3 miesiące - 1 zł | abonament pierwsze 4 miesiące - 1 zł netto | ||||||||||
abonament | 120 zł z VAT | 150 zł z VAT | 99 zł + VAT | 120 zł + VAT | ||||||||
długość umowy w m-cach | 12 | 24 | 36 | 12 | 24 | 36 | 12 | 24 | 36 | 12 | 24 | 36 |
cena modemu Any DATA ADU 635 | w zł z VAT | w zł + VAT | ||||||||||
549 | 1 | 1 | 429 | 1 | 1 | 400 | 1 | 1 | 329 | 1 | 1 |
Uruchomienie nowych usług jest możliwe dzięki budowie nowoczesnej sieci radiowej transmisji danych w technologii CDMA (Code Division Multiple Access). Priorytetem budowy sieci CDMA jest szybkie stworzenie możliwości korzystania z szerokopasmowego internetu na obszarach, na których dotąd ich nie było. Wykorzystanie technologii CDMA realnie zwiększa dostępność szerokopasmowego internetu na terenach wiejskich i słabo zurbanizowanych przyczyniając się do wzrostu ich konkurencyjności i rozwoju gospodarczego. Pozwala także zdecydowanie ograniczyć problem wykluczenia cyfrowego.
Na bazie CDMA od 1 grudnia 2008 r. Orange udostępnia także usługi stacjonarnego dostępu do internetu: Orange Freedom Pro dla klientów indywidualnych oraz Internet dla Firm Pro dla biznesu.
źródło: Orange
News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej