1 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowo wizerunkowa Vectry, wykorzystująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, internet i działania BTL. W Warszawie, gdzie Vectra od jesieni 2009 buduje swoją pozycję, kampania obejmie dodatkowo outdoor i lokalne stacje radiowe. Hasło kampanii „Szybko, szybciej… Flashnet” odnosi się do nowej prędkość Internetu, który teraz w Vectrze przyśpiesza do 64 Mb/s.
Głównym elementem kampanii jest nowy spot telewizyjny, który pojawi się w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych - TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, Polsat Sport, Polsat 2, wszystkie programy z Discovery Channel, Animal Planet oraz At Media. Dodatkowo prowadzona będzie intensywna reklama w Internecie - youtube, facebook, Interia, Onet, o2, Google, wrzuta.pl, przeklej.pl, ARBO. Uzupełnieniem kampanii będą działania BTL.
W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem niestandardowych realizacji na frontlightach, mobilskyboardach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo promocję marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa (ESKA, WAWA, ANTYRADIO, PLANETA, PiN oraz Pakiet Warszawa).
„Nasza nowa platforma komunikacyjna, z którą wystartowaliśmy jesienią 2009, okazała się bardzo skuteczna. Dlatego kontynuujemy ją także w obecnej kampanii. Cieszy nas, że dotychczasowe działania przełożyły się na wzmocnienie marki Vectra a także jej rozpoznawalność na nowym rynku, jakim jest dla nas Warszawa.” – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectry.
Kampania „Szybko, szybciej… Flashnet” potrwa do końca kwietnia.
Przedmiotem kampanii jest przede wszystkim nowa usługa FLASHNET! – dostęp do internetu o prędkości 64 Mb/s, oparty na technologii DOCSiS 3.0. Vectra promuje także usługi łączone w multipaczki o atrakcyjnej zawartości i cenie. Abonent otrzymuje Internet z szybkim łączem bezprzewodowym, telefon z tanimi połączeniami do sieci komórkowych , a także bogatą ofertę programów cyfrowych, w tym aż 13 w wysokiej rozdzielczości. Wybierając usługi w pakietach, oprócz niższych cen, Klienci otrzymują dodatkowe bonusy, np. jeden z czterech dostępnych pakietów tematycznych (Canal+, HBO, Sport na ostro lub Erotyczny), modem Wi-Fi, zwiększoną prędkość wysyłania danych przez internet, abonamenty telefoniczne lub paczki darmowych połączeń na telefony komórkowe. Promowane będą też nowe plany taryfowe w usłudze telefonii stacjonarnej. Charakteryzują je niskie ceny za rozmowy z telefonami komórkowymi, a „Pakiet 60” to obecnie najtańsze połączenia z telefonu stacjonarnego do sieci operatorów komórkowych.
Usługa FLASHNET! będzie początkowo dostępna w 10, a następnie w pozostałych miejscowościach, gdzie Vectra świadczy usługę dostępu do internetu.
źródło: Vectra