T-Mobile na kartę rozpoczyna kolejną edycję kampanii realizowanej z ujęć ukrytej kamery.
W poniedziałek, 10 września br. miała miejsce premiera nowego spotu T‑Mobile na kartę, który będzie kontynuował serię reklam nakręconych ukrytą kamerą. Wszystkie filmy pokazują prawdziwe, żywe reakcje klientów na niespodziewane podwojenie ich zakupów. Kampania promuje ofertę T-Mobile na kartę, 2x Więcej na konto, w której każde doładowanie telefonu jest podwajane bez względu na kwotę, częstotliwość doładowania czy staż w sieci. Dodatkowe środki można wykorzystać w pierwszej kolejności na pakiety Internetowe, które są dostępne już od 9,08 zł oraz na rozmowy, SMS-y, MMS-y i transmisję danych.
Najnowszy spot kręcony był na stacji benzynowej, a każdą scenę nagrywało aż 16 ukrytych kamer, aby najlepiej uchwycić reakcje zaskoczonych podwojeniem klientów. Realizacji spotu, tak jak i poprzednich, podjął się reżyser Michał Bulik. Wszyscy uczestnicy biorący udział w nagraniu nie są zawodowymi aktorami i wyrazili zgodę na wystąpienie w reklamach „2x Więcej na konto”. Film reklamowy jest dostępny na kanale T-Mobile na You Tube pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=UsTVmDRLrqw
Kampania obejmuje następujące media: TV, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz Internet. Projekt został zrealizowany przez Agencję G7 oraz dom mediowy Starcom.
źródło: T-Mobile