Archiwalne

Tak Tak rozdaje Ekstra Minuty nie tylko od święta

12.11.2007

Tak Tak poszerza swoją stałą ofertę rozdając Ekstra Minuty. Wszyscy użytkownicy Tak Taka oraz abonenci Tak Tak Fon mogą otrzymywać premię przy regularnym doładowaniu konta.

Od dzisiaj, 12 listopada br. klienci Tak Taka mogą otrzymać pakiet dodatkowych 10 minut wymiennych na 40 SMS-ów. Aby aktywować Ekstra Minuty należy najpierw uzupełnić konto kwotą minimum 25 złotych. Premia będzie przyznana użytkownikowi, gdy w ciągu 21 dni uzupełni konto za minimum 25 zł. Od tego momentu, przy każdym kolejnym doładowaniu w ciągu 21 dni kwotą minimum 25 zł, użytkownicy będą otrzymywali pakiet Ekstra Minut przez cały okres trwania oferty tj. do końca października 2008 roku.

Ekstra Minuty można wykorzystać na rozmowy krajowe w sieci Era i Tak Taku oraz na numery stacjonarne, w terminie 7 dni od daty otrzymania pakietu. W przypadku, gdy klient uzyska kolejną premię, a na koncie posiada jeszcze aktywny pakiet Ekstra Minut, wówczas liczba zgromadzonych minut i SMS-ów zostanie zsumowana.

Za każdym razem, gdy użytkownik uzyska premię, otrzyma SMS-a z informacją o dodaniu Ekstra Minut do jego konta. W każdej chwili można sprawdzić ilość posiadanych minut i SMS-ów oraz termin ich ważności wysyłając Ekspresowy kod *103*3#.

Równocześnie wszyscy użytkownicy Tak Taka oraz abonenci oferty Tak Tak Fon mogą dzwonić za 3 grosze za minutę w usłudze „Numerki za Grosze”, SMS-ować za 1 grosz w usłudze „SMSy i MMSy za Grosze” oraz korzystać z darmowych minut na rozmowy z innych wszystkich sieci w usłudze Bonus. W Tak Taku w dalszym ciągu sumowane jest konto na połączenia wychodzące.

źródło: Era

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej