Archiwalne

Tani Telefon od UPC

21.09.2009

Od 21 września br. UPC Polska wprowadza korzystne zmiany w portfolio usług telefonicznych dla klientów indywidualnych.

W nowej ofercie klienci będą mogli obniżyć rachunki za usługi telefoniczne dzięki jednym z najniższych na rynku cen za połączenia z telefonów stacjonarnych na komórkowe, nielimitowanym połączeniom do sieci stacjonarnych w Polsce w taryfie „Rozmowy non-stop” oraz nieograniczonym połączeniom do USA, Kanady, Australii i kilkunastu krajów europejskich w taryfie „Rozmowy non-stop Europa i Świat”. Nowy Telefon UPC oferuje teraz pięć prostych i konkurencyjnych taryf z niskimi opłatami abonamentowymi.

Od 21 września br. w ofercie UPC dostępne są prostsze, bardziej przejrzyste i korzystniejsze taryfy telefoniczne. UPC obniżyło o ponad 50% ceny za połączenia na telefony komórkowe do 0,39 zł za minutę. Jest to jedna z najniższych taryf na rynku. Dwukrotnie wzrasta również liczba minut wliczonych w cenę abonamentu w taryfie ‘Rozmowy 60’(z 30 do 60 min.).

Na stałe do cennika trafiła także taryfa „Rozmowy non-stop Europa i Świat”, umożliwiającą nielimitowane połączenia do sieci stacjonarnych w Polsce oraz 22 krajach Europy i świata. W ramach abonamentu klienci mogą telefonować bez ograniczeń do Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii oraz najczęściej odwiedzanych przez Polaków krajów europejskich, takich jak: Austria, Belgia, Dania, Francja, Grecja, Hiszpania (włącznie z Wyspami Kanaryjskimi i Balearami), Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Węgry i Włochy.

Oprócz konkurencyjnych cen Telefon UPC oferuje również szereg usług dodatkowych, takich jak m.in. prezentacja numeru, blokada prezentacji numeru, zastrzeżenie danych abonenta, poczta głosowa, odrzucanie połączeń anonimowych, szczegółowy wykaz połączeń, przekierowanie połączenia przy braku odpowiedzi, możliwość podłączenia drugiej linii.

Bezpłatne przeniesienie numeru
Klienci, którzy chcą skorzystać z oferty telefonicznej UPC, mają możliwość zachowania dotychczasowego numeru telefonu. Na życzenie klienta wszelkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem numeru może zająć się UPC, co jest dodatkowym ułatwieniem. Usługa jest bezpłatna.

Niższe rachunki: Kup 3 płacąc za 2 tak długo, jak chcesz
Na początku września UPC wprowadziło promocję “Kup 3 płać za dwa”. Zasady promocji są proste: aby z niej skorzystać, nowi i dotychczasowi klienci zamawiający lub korzystający z jednej lub dwóch usług mogą uzupełnić pakiet do trzech i otrzymać najtańszą z nich bez opłat, a klienci korzystający z potrójnej usługi mogą zmienić parametry przynajmniej jednej z usług na wyższe.

Aby ułatwić klientom wybór oferty najbardziej dopasowanej do ich potrzeb, UPC umieściło na stronie promocje.upc.pl wygodne narzędzie, pozwalające obliczyć oszczędności przy zamówieniu dwóch lub trzech usług UPC.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej