UPC Polska przygotowało nową ofertę promocyjną dla studentów, dzięki której będą oni mogli korzystać z jednej z najtańszych na rynku usług internetowych. Specjalnie dla żaków operator obniżył również o ponad 60% koszt instalacji Pakietu Pełnego telewizji kablowej.
Szybkie i niezawodne łącze internetowe jest nieodzownym narzędziem dla każdego studenta. Studenci to jedna z najbardziej aktywnych grup internautów. Korzystanie z Internetu deklaruje aż 81% z nich (wg. raportu Telecoms Index przygotowanego przez OBOP). Internet to nie tylko edukacja i szybki dostęp do informacji. Nie bez znaczenia pozostaje również możliwość łatwego kontaktu ze znajomymi czy dostęp do serwisów multimedialnych. Studenci niezwykle chętnie wykorzystują wszystkie te możliwości, o czym świadczą wyniki badania przeprowadzonego przez instytut Millward Brown, z których wynika, że aż 40%
z nich spędza w Internecie ponad 5 godzin dziennie.
Tańszy internet…
Wychodząc naprzeciw potrzebom studentów, UPC wprowadza nową ofertę promocyjną, pozwalającą wszystkim osobom posiadającym ważną legitymację studencką na zakup usługi Internet Student (512 kb/s) z abonamentem niższym od cennikowego o 20%. Wysokość miesięcznego abonamentu w promocji wyniesie 39 zł przez cały czas trwania zobowiązania, które kończy się wraz z rokiem akademickim – 30 czerwca 2009 r. Także koszt instalacji w ofercie promocyjnej jest 50% niższy, niż cena standardowa.
Dodatkowo osoby korzystające z promocji mogą przez pierwsze dwa miesiące bezpłatnie korzystać z pakietu UPC SmartGuard, zwiększającego bezpieczeństwo danych.
…i telewizja
Równolegle z promocją internetową UPC wprowadziło specjalną ofertę telewizyjną dla studentów, w której koszt instalacji Pakietu Pełnego telewizji dla osób posiadających ważną legitymację studencką wyniesie tylko 39 zł. Pakiet Pełny TV analogowej UPC obejmuje ponad 60 kanałów, w tym m.in. szeroki wybór propozycji rozrywkowych, edukacyjnych, informacyjnych, filmowych i sportowych. Również w tym przypadku zobowiązanie potrwa do 30 czerwca przyszłego roku.
Obie promocje są już dostępne w ofercie UPC Polska dla wszystkich znajdujących się w zasięgu sieci operatora i będą obowiązywać do 31 października br.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej