Archiwalne

Taryfikacja on-line od Alcatel-Lucent dla Telefonii Dialog na potrzeby usług MVNO

13.08.2008

Telefonia Dialog wybrała konwergentny system taryfikacji on-line Alcatela-Lucenta do realizacji usług świadczonych w modelu wirtualnego operatora sieci mobilnej (MVNO - Mobile Virtual Network Operator).

Rozwiązanie 8610 Instant Convergent Charging (ICC) firmy Alcatel-Lucent, oparte na otwartej platformie usługowej OSP (Open Services Platform), umożliwi Telefonii Dialog rozbudowę oferty usług konwergentnych o mobilne usługi typu prepaid i postpaid. Alcatel-Lucent zintegruje również platformę z siecią szkieletową operatora komórkowego, na którego infrastrukturze opierają się usługi mobilne Dialogu.

“Dialog zamierza stać się liderem na rynku usług konwergentnych wśród niezależnych operatorów w Polsce. Jako jedna z wiodących marek na polskim rynku telekomunikacyjnym jesteśmy w dobrej pozycji wyjściowej do integracji oferowanych przez nas usług stacjonarnych, internetowych i multimedialnych z usługami mobilnymi i stworzenia konwergentnego pakietu typu quadruple-play”, powiedział Piotr Mazurkiewicz, Prezes Zarządu Telefonii Dialog. “Wybraliśmy ofertę Alcatela-Lucenta, ponieważ jesteśmy przekonani, że ta platforma MVNO zapewni nam wydajność, funkcjonalność i elastyczność niezbędną do stworzenia atrakcyjnych i niezawodnych usług dla naszych klientów. Ważny był również fakt, że Alcatel-Lucent posiada referencje wiodącego integratora systemów telekomunikacyjnych, a są to umiejętności o kluczowym znaczeniu dla tego projektu.”

“Zawarte porozumienie jest strategiczne z punktu widzenia współpracy Alcatela-Lucenta z Dialogiem w dziedzinie tak istotnej dla tego operatora, jak usługi konwergentne. Jesteśmy dumni z faktu, że możemy pomóc w realizacji zasadniczej części strategii Dialogu,” powiedział Andrzej Dulka, Prezes Zarządu Alcatel-Lucent Polska. “Nasza platforma MVNO spełnia wymagania i odpowiada dalszym planom Dialogu. Umożliwia stworzenie zaawansowanej i elastycznej oferty usług mobilnych, szybkie wprowadzenie jej na rynek, jak również powiązanie jej z innymi usługami w celu spełnienia rosnących potrzeb klientów."

W ramach kontraktu, Alcatel-Lucent wdroży platformę do realizacji usług zawierającą rozwiązania 8610 Instant Convergent Charging oraz 5900 Specialised Resource Point, obsługującą funkcje IVR. Alcatel-Lucent dostarczy również system 8985 Mobile Provisioning System oraz podsystem NGN oparty na rozwiązaniu 5020 Media Gateway Controller oraz 7515 Media Gateway firmy Alcatel-Lucent, który obsługuje aplikacje OSP wykorzystujące technologię SIP.

Konwergentny system taryfikacji on-line firmy Alcatel-Lucent, jest wiodącym na rynku, konfigurowalnym w szerokim zakresie i sprawdzonym rozwiązaniem, które zostało już wdrożone u ponad 210 operatorów i obsługuje ponad 400 milionów abonentów na całym świecie.

źródło: Dialog

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej