Archiwalne

Telefon Vectry w kolejnych lokalizacjach

02.09.2009

Już od 1 września br. mieszkańcy Skierniewic, Żyrardowa, Sochaczewa i Łowicza mogą korzystać z usługi telefonii stacjonarnej Vectry opartej na technologii cyfrowej.

Abonenci mają do wyboru różne pakiety telefoniczne: „Plan Zadzwoń do mnie”, „Plan Prosty”, „Plan Funkcjonalny”, „Plan Aktywny” lub „Plan Dynamiczny”. Usługę telefoniczną można zamówić oddzielnie lub też kupując w pakiecie z telewizją i internetem w dowolnym wariancie. Nowością w Vectrze jest również jeden z najtańszych abonamentów telefonicznych na rynku, który wynosi jedyne 9,91 zł.

„Dzięki rozszerzeniu dostępności usługi telefonii stacjonarnej kolejni abonenci Vectry mają możliwość skorzystania nie tylko z telewizji i internetu ale również z telefonu. Dzięki temu zakup usług łączonych, pozwoli wprowadzić oszczędności w domowym budżecie. Zróżnicowanie pakietów w ramach poszczególnych usług, które Vectra oferuje swoim Abonentom, umożliwia wybór rozwiązania najbardziej dostosowanego do ich potrzeb” – mówi Krzysztof Burmer, Dyrektor Operacyjny Vectra SA.

Połączenia w usłudze telefonicznej Vectry odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu - terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników Vectry. W celu korzystania z telefonii stacjonarnej nie jest wymagane posiadanie komputera, a zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych.

Abonenci korzystający z planów telefonicznych Vectry mają do dyspozycji szereg usług dodatkowych, m.in. możliwość bezpłatnych rozmów w ramach sieci Vectra, bezpłatną funkcję identyfikacji numeru, przekierowania połączeń, opcję połączenia oczekującego, możliwość wyboru, zmiany oraz przeniesienia numeru. Większość usług dodatkowych jest bezpłatna. W ramach promocji abonenci wybranych planów taryfowych otrzymują gratis atrakcyjny model aparatu telefonicznego.

źródło: Vectra

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Wi-Fi calling - co to jest i jak działa?

Problemy z zasięgiem w niektórych miejscach mieszkania? A może podczas przechodzenia przez klatkę schodową? Jeszcze gorzej, jeśli występują one w biurze – miejscu, gdzie musimy wykonywać i odbierać połączenia służbowe. Wszystko to może się zdarzyć ze względu na fakt, że zasięg poszczególnych operatorów komórkowych różni się od siebie zależnie od miejsca. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej