Archiwalne

Telefon Vectry w Słubicach i Namysłowie

01.12.2009

Już od 1 grudnia br. mieszkańcy Słubic i Namysłowa mogą korzystać z usługi telefonii stacjonarnej Vectry opartej na technologii cyfrowej.

Abonenci mają do wyboru różne pakiety telefoniczne: „Plan Zadzwoń do mnie”, „Plan Prosty”, „Plan Funkcjonalny”, „Plan Aktywny” lub „Plan Dynamiczny”. Usługę telefoniczną można zamówić oddzielnie lub też kupując w pakiecie z telewizją i internetem w dowolnym wariancie. Nowością w Vectrze jest również jeden z najtańszych abonamentów telefonicznych na rynku, który wynosi jedyne 9,91 zł.

„Dzięki rozszerzeniu dostępności usługi telefonii stacjonarnej kolejni abonenci Vectry mają możliwość skorzystania z naszej oferty triple play, czyli dostępu do telefonu, internetu i telewizji kablowej. Oznacza to, że będą oni mogli również skorzystać z oferty usług łączonych, pozwalających na oszczędności w domowym budżecie. Zróżnicowanie pakietów w ramach poszczególnych usług umożliwia abonentom Vectry wybór rozwiązania najbardziej dostosowanego do ich potrzeb” – mówi Tomasz Rojek, osoba odpowiedzialna za usługę telefoniczną w Grupie Vectra.

Połączenia w usłudze telefonicznej Vectry odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu - terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników Vectry. W celu korzystania z telefonii stacjonarnej nie jest wymagane posiadanie komputera, a zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych.

Abonenci korzystający z planów telefonicznych Vectry mają do dyspozycji szereg usług dodatkowych, m.in. możliwość bezpłatnych rozmów w ramach sieci Vectra, bezpłatną funkcję identyfikacji numeru, przekierowania połączeń, opcję połączenia oczekującego, możliwość wyboru, zmiany oraz przeniesienia numeru. Większość usług dodatkowych jest bezpłatna. W ramach promocji abonenci wybranych planów taryfowych otrzymują gratis atrakcyjny model aparatu telefonicznego.

Ze Słubicami i Namysłowem usługa telefonu Vectry jest obecnie dostępna w 83 miastach spośród wszystkich 155, gdzie Vectra jest obecna. Vectra ma prawie 60 tys. abonentów telefonicznych.

źródło: Vectra 

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News RFID - technologia, która zmienia zarządzanie zasobami

Technologia RFID rewolucjonizuje sposób zarządzania zasobami w biznesie. Dzięki automatycznej identyfikacji i śledzeniu obiektów w czasie rzeczywistym RFID optymalizuje łańcuch dostaw, zwiększa efektywność magazynów i minimalizuje błędy. Przekonaj się, jak dzięki RFID można zbudować przewagę konkurencyjną. czytaj więcej