Archiwalne

Telefonia cyfrowa ISDN w eTel Polska

01.10.2007

eTel Polska, wychodzi naprzeciw konkurencji i jako jedyny alternatywny operator telekomunikacyjny oferuje dziś usługę abonamentową, realizowaną na cyfrowych liniach ISDN-BRA Telekomunikacji Polskiej.

Firma eTel - jako pierwszy alternatywny operator telekomunikacyjny – zaoferowała, klientom TP S.A., usługę abonamentową realizowaną na liniach cyfrowych ISDN-BRA. eTel Biznes Abonament, jest kompleksowym rozwiązaniem w zakresie świadczenia usług głosowych, w skład którego wchodzi abonament wraz z obsługą połączeń telefonicznych.

Dzięki pojawiającym się coraz częściej konkurencyjnym rozwiązaniom alternatywnych operatorów, takich jak eTel Polska, klient sam może dziś zdecydować, która z proponowanych ofert jest dla niego najkorzystniejsza.

Oferta eTel przygotowana została specjalnie z myślą o biznesie. Przy przejściu na eTel Biznes Abonament klient zachowuje dotychczasowy numer telefonu i w sprawach dotyczących usługi kontaktuje się wyłącznie z nowym operatorem. Firma eTel realizuje nowe spojrzenie na obsługę klienta, które cechuje się minimalizacją formalności, szybkością oraz solidnością.

Linia cyfrowa ISND-BRA, łączy w sobie cechy sieci telefonicznej oraz transmisji danych co umożliwia przesyłanie głosu, danych komputerowych oraz obrazu. W praktyce, technika pozwala na korzystanie z wielu usług telekomunikacyjnych w tym samym czasie, przy użyciu jednego łącza telefonicznego.

„Aktualnie jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, oprócz TP S.A.; który obsługuje linie analogowe jak i cyfrowe ISDN-BRA. Linia cyfrowa, to wyjątkowa szybkość i wysoka jakość połączeń oraz wiele usług dodatkowych, co w znaczny sposób wpływa na zwiększenie efektywność pracy w firmie. To co wyróżni naszą ofertę na tle konkurencji, to rzetelna i błyskawiczna obsługa Klienta eTel” - mówi Artur Weryński, Dyrektor Zarządzający eTel Polska.

źródło: eTel

News Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy? czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Liga Mistrzów UEFA w ofercie Cyfrowego Polsatu - najlepsze klubowe rozgrywki w cenie abonamentu

Już od dzisiaj dostępne są nowe, mistrzowskie oferty telewizyjne Cyfrowego Polsatu z nowym pakietem sportowym Polsat Sport Premium w cenie (http://sklep.cyfrowypolsat.pl/uefa). Dzięki tej wyjątkowej propozycji fani najlepszych klubowych rozgrywek piłkarskich będą mogli oglądać po raz pierwszy w Polsce wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA. Wszystko to na nowych kanałach sportowych − Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD – oraz w czterech serwisach telewizyjnych premium w systemie PPV. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Świętuj Dzień Dziecka z Cyfrowym Polsatem

Z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował dla najmłodszych widzów wyjątkowy prezent. To dostęp do 3 popularnych kanałów dla dzieci − Nickelodeon, NickToons oraz Nick Jr. oraz wiele dodatkowych treści VOD w serwisie Cyfrowy Polsat GO. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej