Telefonia Dialog otrzymała prestiżową nagrodę Dolnośląskiego Gryfa w konkursie „Dolnośląski Gryf - Nagroda Gospodarcza” podczas wczorajszej gali w Teatrze Polskim we Wrocławiu. Konkurs już po raz piąty zorganizowały Zachodnia Izba Gospodarcza i Związek Pracodawców Polska Miedź.
Telefonia Dialog otrzymała Dolnośląskiego Gryfa w kategorii: Przedsiębiorstwo „ Za szczególne osiągnięcia w działaniach na rzecz rozwoju gospodarki Dolnego Śląska”. Spółka po raz pierwszy została uhonorowana tą prestiżową nagrodą.
- Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim, ale wywodzimy się z Dolnego Śląska. Dlatego jest nam szczególnie miło, że otrzymaliśmy nagrodę tutaj, we Wrocławiu. Dolnośląski Gryf jest nagrodą, która zajmie u nas szczególne miejsce. Jest to nagroda motywująca, ważna zwłaszcza w obecnej sytuacji, gdy firma przyjmuje nową strategię – powiedział podczas Gali prezes Telefonii Dialog, Piotr Mazurkiewicz.
Statuetki Gryfa odebrało wczoraj w Teatrze Polskim siedmiu laureatów. Spośród 150 kandydatów wybrała ich Wysoka Kapituła, której przewodniczył prof. Bogusław Fiedor, rektor Uniwersytetu Ekonomicznego im. Oskara Langego. Profesor krótko przypomniał historię gryfa, mówiąc, że sięga ona mitologii greckiej i kultury wschodniej.
- Orzeł jest symbolem dalekich lotów i patrzenia z góry, zaś lew - oznacza siłę. Dolnośląski Gryf jest formą społecznego komunikowania o firmie. Przyczynia się do wzbudzania ducha rywalizacji i współpracy wśród firm – dodał profesor Fiedor podczas Gali w Teatrze Polskim.
Konkurs „Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza’” jest organizowany od 2004 roku przez Zachodnią Izbę Gospodarczą, a od roku 2005 wspólnie przez Izbę i Związek Pracodawców Polska Miedź, który w tym roku obchodzi X-lecie swego istnienia, zatem uroczystość wręczenia nagród w trakcie Wielkiej Gali Biznesu była niejako podwójna. Przedsięwzięcie zostało objęte patronatem honorowym Wojewody Dolnośląskiego, Marszałka Województwa Dolnośląskiego oraz Prezesa KGHM Polska Miedź SA jako największego przedsiębiorstwa Dolnego Śląska. Konkurs ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego przyczyniających się w największym stopniu do rozwoju gospodarczego naszego regionu i są wzorami do naśladowania w poszczególnych kategoriach.
źródło: Dialog
News Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej