Archiwalne

Telefonia DIALOG: magia w biznesie, realne korzyści

05.10.2009

Telefonia DIALOG rozpoczęła promocję swoich usług telekomunikacyjnych dla przedsiębiorców w nowym, niespotykanym layoucie.

Key Visual reklamy oparty jest na komunikacie „Magia dialogu”. Seria obrazów w baśniowo magicznej scenerii z motywami zaskakującej interakcji człowieka z naturą buduje wizerunek podkreślający wyjątkowość oferty operatora telekomunikacyjnego.

Pozytywna komunikacja podkreślająca zalety produktu, pełna ciepłych skojarzeń ze światem dziecięcych marzeń w odniesieniu do poważnego klienta biznesowego wyróżnia ofertę DIALOGu spośród racjonalnych przekazów używanych przez operatorów konkurencyjnych.

– Biznes, oprócz twardych wskaźników i mierzalnych efektów, to także emocje – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG SA. – Kreacja DIALOGu to niewątpliwie innowacyjna koncepcja komunikacji na rynku b2b. W niestandardowy sposób przedstawiamy ofertę korzyści dla biznesu – dodaje.

DIALOG jest liderem nowoczesnych, niezawodnych i skutecznych rozwiązań, optymalizujących koszty i umożliwiających indywidualne oraz elastyczne dopasowanie do potrzeb firm segmentu MSP.

– Jesteśmy gotowi, aby z naszą ofertą dotrzeć do szerszej grupy odbiorców – zapewnia Robert Banasiak. – Proponowane przez naszą spółkę produkty, czyli ofertę głosową, dostęp do internetu, transmisję danych i usługi ponadstandardowe doceniają zarówno klienci, jak i instytucje branżowe oraz media. To dla nas najlepsza rekomendacja, że bardzo dobrze rozumiemy trudny rynek telekomunikacyjny i potrafimy sprostać jego wyzwaniom – dodaje.

Biznesowa oferta Telefonii DIALOG dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw już po raz kolejny uzyskała nominację w konkursie Gazety Finansowej „Najlepsze produkty dla MSP 2009” (25.09.2009 r.). Wśród kilkudziesięciu tysięcy przedsiębiorstw – klientów biznesowych spółki – najliczniejszą i najbardziej perspektywiczną grupą jest segment MŚP.

źródło: Dialog