Telefonia DIALOG rozstrzygnęła konkursy na dwie nowe agencje interaktywne, które kompleksowo zajmą się budowaniem wizerunku DIALOGu w internecie. Agencji Hypermedia (Warszawa) powierzone zostało stworzenie nowego serwisu internetowego www.dialog.pl, natomiast MindChili (Wrocław) – wsparcie bieżących kampanii promocyjnych.
Potrzeba gruntownej przebudowy istniejącego serwisu DIALOGu wynika przede wszystkim z rozwoju oferty, rozbudowania zakresu oraz liczby dostępnych produktów. Głównym założeniem nowego serwisu jest przedstawienie użytkownikowi informacji dotyczących usług, łatwe skonfigurowanie najdogodniejszej oferty oraz ułatwienie kontaktu z obsługą klienta. Użyteczność i funkcjonalność będą podstawowymi cechami serwisu. W przyszłości Agencja będzie miała za zadanie rozwijanie witryn o nowe produkty oraz integrację z częścią e-commerce.
Agencja Hypermedia zaprezentowała najlepszy projekt portalu zarówno pod kątem funkcjonalnym, jak i graficznym. Głęboka analiza rynku telekomunikacyjnego oraz bogate doświadczenie Agencji w tworzeniu serwisów korporacyjnych przesądziło o wyborze oferty.
Obsługą kampanii e-marketingowych DIALOGu oraz tworzeniem wszelkich materiałów promocyjnych zajmować się będzie wrocławska Agencja MindChili. Agencja wyróżniła się kompleksowością przedstawionej oferty, zaproponowanymi do obsługi kampanii internetowych rozwiązaniami oraz bogatym portfolio.
źródło: Dialog
News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcejNews Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?
Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcejNews Czym zajmuje się agencja interaktywna?
Agencja interaktywna stanowi odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata. O ile większość z nas bez kłopotu odpowie na pytanie, czym zajmuje się agencja reklamowa, o tyle temat agencji interaktywnej wydaje się bardziej skomplikowany. Dowiedz się, czym jest ta specjalistyczna firma i kto skorzysta z jej usług.1. Agencja interaktywna - co to jest?
2. Dla kogo agencja interaktywna?
3. Jak wybrać dobrą agencję interaktywną? czytaj więcej