Archiwalne

Telefonia DIALOG wspiera dolnośląską piłkę nożną

19.03.2009

Po podpisaniu umowy na zakup praw do nazwy stadionu DIALOG Arena w Lubinie Telefonia DIALOG kontynuuje współpracę z piłkarskimi klubami Dolnego Śląska. Dzisiaj Spółka przekazała 50 klubom z całego regionu funkcjonalne laptopy.

W przekazaniu komputerów uczestniczyli Romuald Mendelak, Zastępca Dyrektora Departamentu ds. Komunikacji Marketingowej z Telefonii DIALOG oraz Andrzej Padewski, wiceprezes Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej a także reprezentanci pięciu lokalnych klubów piłkarskich. To oni jako pierwsi odebrali nowoczesne laptopy, które pomogą w pracy trenerom i działaczom dolnośląskich klubów – zarówno tych występujących w III i IV lidze, jak i w niższych klasach rozgrywkowych.

– Dzisiaj trudno sobie wyobrazić profesjonalny sport bez odpowiedniej technologii, także tej, która pomaga lepiej zarządzać wiedzą i w każdym miejscu umożliwia dostęp do wielu użytecznych rozwiązań internetowych – mówi Romuald Mendelak, Zastępca Dyrektora Departamentu ds. Komunikacji Marketingowej z Telefonii DIALOG – Nasza firma często angażuje się w działania, które mają na celu budowanie społeczeństwa informatycznego, wspiera inicjatywy pozwalające rozwijać różnorodne talenty, także sportowe. A kuźnią przyszłych piłkarskich talentów są właśnie lokalne kluby.

Dolnośląski Związek Piłki Nożnej zrzesza obecnie 700 klubów – od II ligi do „A” klasy i zespołów dziecięcych (m.in. orlików i żaczków). W zespołach gra na co dzień 60 tys. zawodników.

W zamian za przekazany sprzęt, DZPN zobowiązał się m.in. do częściowego odstąpienia nazwy rozgrywek, co pozwoli na umieszczenie nazwy sponsora w relacjach medialnych, a także do umieszczenie banerów i flag z logo firmy podczas meczów mistrzowskich, sparingowych, turniejów oraz na obiektach sportowych podczas trwania meczów III ligi i klas niższych. Nazwa sponsora pojawiać się będzie również w różnych wydawnictwach dotyczących klubów, jak i na stronie internetowej www.dolzpn.wroc.pl.

– Bardzo się cieszę ze współpracy naszego związku z tak renomowaną firmą – podkreśla Andrzej Padewski, wiceprezes Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej. – Komputery, które przekazała dzisiaj Telefonia DIALOG, przydadzą się zarówno trenerom podczas meczów czy w ich codziennej pracy, jak i osobom odpowiedzialnym za prowadzenie klubów. Będziemy mogli łatwiej się kontaktować, szybciej aktualizować informacje w internecie, prowadzić dokładniejsze statystyki – dodaje.

DIALOG od wielu lat opiera swoją strategię marketingową na sponsoringu sportowych przedsięwzięć. Do końca 2008 roku ten wrocławski operator usług telekomunikacyjnych był oficjalnym sponsorem polskiej kadry narodowej w pływaniu, a Paweł Korzeniowski był ambasadorem marki DialNet. Firma jest również partnerem rozgrywanego we Wrocławiu turnieju tenisowego zaliczanego do challengerów – KGHM DIALOG POLISH INDOORS. Natomiast zaangażowanie w piłkę nożną staje się obecnie stałym elementem polityki marketingowej Spółki – dowodem na to jest podpisana miesiąc temu umowa dotycząca sprzedaży przez Zagłębie Lubin praw do nazwy stadionu. Obiekt w Lubinie przez trzy lata nosić będzie miano DIALOG Arena, a jego nazwa (i wielkoformatowa reklama Telefonii DIALOG) będzie obserwowana przez tysiące kibiców podczas meczów. Inauguracyjne spotkanie na nowym obiekcie rozegrane zostało 14 marca br.

źródło: Dialog