Archiwalne

Telefony na raty dla klientów Orange

25.05.2007

Od 25 maja Orange rozpoczyna sprzedaż telefonów, akcesoriów i kart modemowych do laptopów na nieoprocentowane raty. Klienci mogą swój zakup rozłożyć nawet na 20 rat. Oferta jest dostępna dla nowych i dotychczasowych klientów. 

Nowa propozycja Orange skierowana jest do klientów, którzy zakupią aparat telefoniczny lub modem do mobilnego internetu wraz z aktywacją w jednej z wybranych ofert: Nowy Twój Plan, Orange Premium, Orange Premium Platinium, Plan na Rozmowy, Twój Mix, Orange Free lub Zetafon. Ratami 0% objęte są również wszystkie zestawy prepaidowe. Klienci, którzy już korzystają z usług Orange i chcieliby nabyć nowy sprzęt mogą skorzystać z oferty ratalnej po podpisaniu aneksu do umowy. 

System sprzedaży ratalnej w Orange umożliwia klientom zakup na 10 rat każdego modelu telefonu i karty do laptopa, którego cena jest równa lub wyższa 99 zł. W przypadku urządzenia, którego cena wynosi co najmniej 999 zł, klienci będą mogli rozłożyć płatność nawet na 20 rat. 

Nieoprocentowanego kredytu ratalnego klientom Orange udziela LUKAS Bank. Oferta nie zawiera żadnych ukrytych, ani dodatkowych kosztów. Prawdziwe raty 0% to:

  • 0% odsetek,
  • 0% prowizji,
  • 0% pierwszej wpłaty.

Ponadto klienci będą mieli możliwość zakupu telefonu bez aktywacji na raty 1 % miesięcznie. Kredyt można zaciągnąć na dowolny okres od 3 do 24 miesięcy.

Aktualnie oferta ratalna jest dostępna w wybranych salonach sprzedaży Orange oraz w wybranych salonach sprzedaży TP na terenie całego kraju. Wkrótce znajdzie się we wszystkich punkach sprzedaży operatora.

źródło: Orange

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Kupić, czy wynajmować? Różnice między zakupem, a usługą subskrypcji sprzętu elektronicznego

Chcesz wyposażyć się w nowy sprzęt komputerowy, smartfona, czy konsolę do gier? Okazuje się, że dziś nie trzeba już ich kupować, na przykład wspomagając się ratami. Na polskim rynku pojawiła się właśnie zupełnie nowa opcja wynajmu sprzętu komputerowego. Działa na zasadzie usługi subskrypcyjnej. Nie zapłacimy za kupno sprzętu, a za jego użytkowanie. W dzisiejszym poradniku wyjaśniamy, jakie są różnice między zakupem a wynajmem sprzętu. Postaramy się też odpowiedzieć na pytanie, czy opłaca się wynająć laptopa, komputer stacjonarny lub inny sprzęt. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej