Archiwalne

Telekomunikacja Kolejowa otrzymała Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia

24.06.2009

Telekomunikacja Kolejowa spółka z o.o. otrzymała Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia, stwierdzające, że  Spółka posiada pełną zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Ściśle Tajne".

Świadectwo jest ważne przez okres 5-ciu lat z możliwością przedłużenia okresu jego ważności. Dokument ten stanowi doskonałą wizytówkę wiarygodności  firmy w tym przedmiocie.

Posiadanie tego Świadectwa otwiera rynek potencjalnych klientów z branży militarnej, daje możliwość zawierania umów ze służbami mundurowymi oraz wykonywania zadań, z realizacją których wiąże się dostęp do informacji niejawnych o najwyższej klauzuli tajemnicy państwowej.

Przyznanie Spółce Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego uwarunkowane było spełnieniem przez Spółkę „Telekomunikacja Kolejowa" spółka z o.o. szeregu wymagań określonych przez przepisy prawa, w szczególności: Ustawę o ochronie informacji niejawnych, Ustawę Prawo Telekomunikacyjne oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z września 2005r. w sprawie wypełniania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych zadań i obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego, a dotyczących bezpieczeństwa: fizycznego, teleinformatycznego i osobowego. 

Otrzymanie Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego, obok dużych możliwości wykonawczych stworzonych Spółce nakłada również na ten podmiot obowiązki dotyczące utrzymania stanu bezpieczeństwa w Spółce na niezmienionym poziomie, zobowiązuje również Spółkę do wypełniania wielu czynności w  trakcie trwania jego ważności.

źródło: TK Telekom

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej