Zobacz więcej na Orange.pl.
Telekomunikacja Polska i Orange podpisały umowę licencyjną, na podstawie której TPSA uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do Internetu i obsługi rynku klientów biznesowych.
- Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu TP.
Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6% przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod marką Orange. Umowa, zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia, została zweryfikowana przez audytora - PricewaterhouseCoopers - i określona jako godziwa.
Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.
Orange jest jedną z najbardziej innowacyjnych i rozpoznawalnych marek. Po raz pierwszy została wprowadzona na rynku brytyjskim w kwietniu 1994 roku, a w Polsce pojawiła się we wrześniu 2005 r. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na świecie, która pod koniec ubiegłego roku zapewniała usługi telekomunikacyjne dla ponad 100 milionów klientów na pięciu kontynentach.
źródło: TPSA
News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej