UPC Polska rozpoczyna sprzedaż usługi telewizji cyfrowej w Lubinie.
Telewizja Cyfrowa UPC to przede wszystkim wygoda, którą daje możliwość zatrzymywania telewizji na żywo i nagrywania ulubionych programów, lepsze wrażenia audiowizualne dzięki cyfrowej jakości obrazu i dźwięku, a także większy wybór propozycji programowych, w tym szeroki wybór kanałów nadawanych w wysokiej rozdzielczości (HD).
Od 24 sierpnia br. oferta Telewizji Cyfrowej UPC stanie się dostępna dla wszystkich mieszkańców Lubina, znajdujących się w zasięgu sieci. Usługa Telewizji Cyfrowej UPC dostępna jest w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Kielcach, Bydgoszczy i Lublinie. Obecnie korzysta z niej już ponad 160 tys. klientów.
Telewizja Cyfrowa UPC to szereg nowych możliwości dla widzów, a także znacznie większy wybór kanałów, zawierający wiele nowych propozycji programowych. Cyfrowa Telewizja UPC oferuje szeroki wybór kanałów w standardzie HD. Są to Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD, HBO HD, Polsat Sport HD, TVN HD, National Geographic Channel HD, History Channel HD i TVS HD. Oferta kanałów dostępnych w jakości HD będzie stale rozwijana - informuje operator.
Atutem usługi telewizji cyfrowej są nowe funkcjonalności, dostępne dzięki dekoderom UPC Mediabox. UPC Mediabox z nagrywarką cyfrową pozwala na nagrywanie programu telewizyjnego, nawet podczas oglądania audycji na innym kanale. Możliwe jest także nagrywanie dwóch programów jednocześnie podczas oglądania trzeciego. Nagrywanie można zaplanować np. z tygodniowym wyprzedzeniem lub ustawić w trybie cyklicznym (np. codziennie, raz w tygodniu, co miesiąc) przy użyciu łatwego w obsłudze elektronicznego przewodnika po programach (EPG). Przewodnik ten ułatwia również nawigację i dostarcza wielu informacji ułatwiających wybór pozycji programowej. Pozwala również na łatwe i wygodne ustawienie przypomnienia o wybranym programie.
W ramach oferty Telewizji Cyfrowej UPC klienci mają do wyboru Pakiet Select i Max:
Pakiet Select: to zestaw kanałów ogólnorozrywkowych i tematycznych obejmujący programy oferowane dotąd w analogowym Pakiecie Pełnym oraz wybrane nowości, których dotychczas nie było w ofercie UPC. Obecnie jest to blisko 80 różnorodnych programów, w tym 3 w wysokiej rozdzielczości (HD).
Pakiet Max: to bogaty wybór programów telewizyjnych, obejmujący wszystkie kanały pakietu Select i dodatkowo szeroki wachlarz niemal 30 różnorodnych tematycznie nowości programowych. Pakiet Max to ponad 100 kanałów, w tym 5 kanałów HD.
Pakiety Premium: oferta programowa Telewizji Cyfrowej UPC jest dodatkowo wzbogacona o kanały Premium. Wśród Pakietów Premium znajdą się: Canal+ (6 kanałów, w tym 2 HD), HBO (4 kanały, w tym 1 HD), Cinemax (2 kanały), HBO + Cinemax (6 kanałów, w tym 1 HD), Pakiet eXtra (3 kanały dla widzów dorosłych i 3 kanały hobbystyczno-sportowe), oraz Pakiet eXtra Sport (5 kanałów sportowo-hobbystycznych).
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej