Od 16 maja br. zarówno nowi, jak i dotychczasowi użytkownicy Tak Tak, będą mogli kupić telefon już od 1 zł korzystając z najnowszej propozycji marki - Tak Tak Fon. Nowa oferta łączy w sobie zalety telefonu na kartę Tak Tak oraz możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
Klient, który będzie chciał kupić tanio aparat, podpisuje umowę, w której zobowiązuje się do utrzymania karty SIM ważnej na połączenia wychodzące przez 24 lub 36 miesięcy. W Tak Tak Fon użytkownik nie otrzymuje faktur. W czasie trwania umowy jest jedynie zobowiązany do przedłużania ważności konta zgodnie z zasadami obowiązującymi w Tak Taku. Minimalna kwota przedłużająca ważność konta wynosi 25 złotych. Erajednostki oraz kumulacja ważności konta pozostają bez zmian.
Cena telefonów w ofercie Tak Tak Fon jest uzależniona od długości kontraktu. Dostępne modele telefonów:
Model telefonu | Umowa na 36 miesięcy | Umowa na 24 miesiące |
Cena (zł) z VAT | Cena (zł) z VAT | |
Sony Ericsson J210i | 1 | 29 |
LG2050 | 1 | 49 |
Sony Ericsson J220i | 1 | 49 |
Nokia 1600 | 1 | 49 |
Nokia 2310 | 19 | 99 |
Samsung C260 | 29 | 129 |
Alcatel OT-E801 | 49 | 149 |
Nokia 2610 | 49 | 149 |
Sony Ericsson Z300i | 49 | 149 |
Sagem my 411X | 99 | 249 |
Nokia 6070 | 149 | 299 |
W najbliższych dniach ruszy kampania reklamowa oferty Tak Tak Fon. 15-sekundowy spot będzie można obejrzeć w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oferta komunikowana będzie także w punktach sprzedaży.
źródło: Era
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?
Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcejNews Sprawdzony software house dla wymagających klientów
O ile stworzenie prostej strony internetowej nie jest problemem i na dobrą sprawę wiele firm może to zrobić we własnym zakresie, to sytuacja wygląda inaczej w przypadku bardziej rozbudowanych projektów.1. Dlaczego wybór software house jest tak istotny?
2. Usługi firmy projektującej platformy internetowe
3. Pomoc w rozkręceniu biznesu internetowego
W takich przypadkach lepiej jest od razu zgłosić się do doświadczonej firmy, która ma niezbędną wiedzę i doświadczenie w projektowaniu serwisów, platform i aplikacji internetowych. czytaj więcej