"Tesco wysyła na wakacje” - interaktywna loteria Tesco przygotowana przez MNI Premium
Na początku lipca ruszyła loteria promocyjna „Wakacje z TESCO”. Interaktywną loterię obsługuje MNI Premium. Klienci, którzy zrobią zakupy za minimum 20 zł, oraz wyślą smsa o treści „wakacje” mają szansę na wygraną. Codziennie spośród nadesłanych zgłoszeń losujemy zwycięzcę, który otrzymuje voucher na wymarzone wakacje dla dwóch osób.
„Loteria promocyjna „Wakacje z TESCO” wykorzystuje komunikację interaktywną (system SMS) jako narzędzie nowoczesnego marketingu do komunikacji z klientem. Z wcześniejszych wspólnie organizowanych z firmą MNI S.A. loterii wiemy, iż system SMS PR cieszy się dużym zaufaniem oraz rosnącą skutecznością wśród klientów TESCO. Firma TESCO Polska konsekwentnie wykorzystuje marketing interaktywny jako uzupełnienie działań ATL i shopper marketingu, zwłaszcza dla zwiększenia ich atrakcyjności dla klientów”. – wyjaśnia Dorota Karwala, Kierownik ds. Rozwoju Marki w TESCO Polska.
Statystycznie już każdy Polak posiada komórkę (penetracja ponad 100%), dlatego loterie wykorzystujące SMS to nowocześniejszy i atrakcyjniejszy sposób promocji niż kupony papierowe. MNI Premium zapewnia kompletną obsługę „Wakacji z TESCO”: dostarczanie numerów premium, obsługa ruchu, billing, losowanie, a także informacje zwrotne dla zwycięzców.
„Akcje promocyjne wykorzystujące marketing interaktywny są coraz bardziej popularne wśród naszych klientów, zwłaszcza z branży FMCG i handlu. TESCO Polska to duży i ważny partner MNI Premium, a współpraca między tymi firmami z pewnością będzie się w niedalekiej przyszłości rozwijać – dodaje Sławomir Domaniecki, Dyrektor Usług Premium dla Sektora FMCG i B2B w MNI Premium.
Loteria „Wakacje z TESCO” potrwa do 8 sierpnia. Klienci mogą codzienne wygrać wakacje dla dwóch osób o wartości 3500 zł. Łączna pula nagród w loterii wynosi ponad 120 000 zł. Loteria promocyjna prowadzona jest we wszystkich sklepach Tesco na terenie całej Polski).
źródło: MNI