Archiwalne

#The One by TOMAOTOMO

17.10.2014

16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One. Na wybiegu królowały nowoczesne sylwetki pełne klasy i zmysłowości, w których każda kobieta poczuje się tą jedyną i wyjątkową. Głównym partnerem pokazu był HTC, producent genialnie zaprojektowanego telefonu HTC One (M8),.

Tomasz Olejniczak, zafascynowany kobiecym pierwiastkiem, swoje projekty dedykuje przede wszystkim paniom. To one są dla niego motorem do działania oraz źródłem nieograniczonych inspiracji. Dlatego w kolekcji #The One projektant na pierwszym miejscu stawia kobietę. Ta widziana oczami TOMAOTOMO jest delikatna i wrażliwa, a zarazem silna, charyzmatyczna i niezwykle seksowna. Świadoma swojej wartości i zalet śmiało eksperymentuje ze stylem, kolorem i fasonami.

W trakcie pokazu Tomasz Olejniczak zaprezentował zmysłowe kreacje o różnorodnych formach, które stworzyły spójną i mocną kolekcję. Sporo tu błysku i wyraźnych, często wręcz geometrycznych, krawędzi. Po raz pierwszy projektant sięgnął także po wzorzyste printy. Wśród użytych tkanin, znalazły się wyłącznie wysokogatunkowe skóry, mięsiste kaszmiry, wykwintne, francuskie koronki oraz jedwabne żakardy. Kolory dominujące w #The One to mieniące się brązy i złoto, odcienie granatu, często przełamywane ciepłym beżem. Momentami pojawia się także biel oraz intensywny fiolet bakłażana.

Wnikliwy obserwator w TOMAOTOMO #The One odnajdzie także nawiązania do historii mody. Tomasz Olejniczak, żonglując fasonami typowymi dla minionych lat, stworzył własny, uwspółcześniony język. I tak, oprócz oversizowych modeli, w kolekcji znalazły się eksponujące sylwetkę, krótkie sukienki bez rękawów, którym towarzyszą projekty z rozbudowanymi, obniżonymi ramionami i szerokimi rękawami w połyskujących tkaninach. Na wybiegu nie zabrakło też efektownych sukni wieczorowych. Nowością w ofercie TOMAOTOMO są akcesoria - funkcjonalne plecaki, torby, nerki czy np. efektowny pasek z kieszeniami.

Partnerem głównym pokazu był producent najczęściej nagradzanego smartfonu na świecie HTC One. Podobnie jak projekty TOMAOTOMO HTC One (M8) wyróżnia się estetyką i funkcjonalnością. Obudowa z najwyższej jakości metalu o zawężonych brzegach oraz łagodniejszych krawędziach sprawia, że smartfon idealnie leży w dłoni. HTC One(M8), jest nie tylko modny ale również bardzo praktyczny.

Uzupełnieniem stylizacji pokazu TOMAOTOMO były eleganckie buty WOJAS. O wyjątkowe fryzury modelek zadbały marki REMINGTON oraz WELLA, a wyraziste makijaże były dziełem wizażystek marki INGLOT.

Kolekcja #The One już wkrótce dostępna będzie w salonie TOMAOTOMO w centrum Plac Unii City Shopping oraz butiku on-line na http://www.tomaotomo.pl/.

Partner główny pokazu HTC. Sponsorzy pokazu: INGLOT, REMINGTON, WELLA, WOJAS, PLAC UNII, SOHO FACTORY.

Patroni medialni pokazu to magazyny: Viva!, Viva!Moda, Flesz, Party i Ego Inspiracje, a także portale VU MAG, LAMODE.INFO, DYKF i LULA.PL.

źródło: HTC