Archiwalne

TP - firma przyjazna klientowi

16.03.2010


Telekomunikacja Polska otrzymała godło ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi". Certyfikat jest potwierdzeniem, że TP zapewnia klientom skuteczną obsługę poprzez kontakt z doradcami na błękitnej linii - 19393 oraz infoliniach technicznych, a także bezpośrednio w salonach sprzedaży tp i przez www.tp.pl.

Na zlecenie firmy certyfikującej Obserwatorium Zarządzania przeprowadzono szczegółowy audyt TP w trzech głównych kanałach komunikacji z klientem. Niezależne badanie dowiodło, że obsługa klientów stoi w TP na bardzo dobrym poziomie. Sprawdzano jakość obsługi, satysfakcję, zorientowanie na klienta oraz dostępność kanałów komunikacji. Ogólne zadowolenie klientów ze współpracy z TP wyniosło 76 proc. (bardzo zadowolony i zadowolony).

Badania przeprowadzono bardzo dokładnie: klientów pytano za pomocą sondaży telefonicznych, internetowych oraz wywiadów w salonach sprzedaży tp. Wszystkie kanały komunikacyjne zostały sprawdzone również przez tzw. tajemniczych klientów, czyli osoby podające się za klientów firmy. Sprawdzali oni ogólne wrażenie, szybkość połączenia, powitanie, uprzejmość, jakość udzielonych informacji oraz to czy problem został rozwiązany. Oceniano również funkcjonalność strony WWW.

W ciągu 8 lat chęć udziału w programie „Firma Przyjazna Klientowi" zgłosiło ponad 700 firm i instytucji ze wszystkich sektorów i branż. Każdy musiał poddać się zewnętrznemu, niezależnemu audytowi, który wszechstronnie sprawdzał jakość obsługi klientów. Wysokie kryteria oceny sprawiają, że nie wszystkim udaje się otrzymać certyfikat. Telekomunikacja Polska jest dotychczas jedyną firmą telekomunikacyjną, której został przyznany tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi".

To kolejne już w ostatnim czasie potwierdzenie wysokiej jakości obsługi klientów Telekomunikacji Polskiej. W lutym 2010 roku w badanie przeprowadzone przez PBS na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wykazało że TP jest bezkonkurencyjna w obsłudze klientów biznesowych.

źródło: TPSA

News Aktualne trendy w zatrudnianiu pracowników IT

W stale ewoluującym krajobrazie technologii, proces i strategie zatrudniania pracowników IT przeszły znaczące zmiany. czytaj więcej

News Skuteczne sposoby na zdobycie Instagram Followers

W dzisiejszym artykule podzielimy się z Tobą skutecznymi sposobami na pozyskanie Instagram Followers - czyli osób, które będą regularnie śledzić Twój profil i doceniać Twoje treści. Dowiedz się dlaczego warto mieć dużo obserwujących na Instagramie oraz odkryj praktyczne techniki, które pomogą Ci osiągnąć ten cel. Czy gotowy do zwiększenia swojej popularności na platformie? Zaczynamy! czytaj więcej

News Modernizacja strony internetowej - Twoja ścieżka do nowoczesnej i efektywnej obecności w sieci

W dynamicznie zmieniającym się świecie internetu, posiadanie przestarzałej strony internetowej może znacząco wpłynąć na Twoją konkurencyjność. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na modernizacje stron internetowych, aby dostosować się do najnowszych trendów i oczekiwań użytkowników. Sprawdźmy, jakie są główne korzyści płynące z modernizacji strony internetowej oraz jak przeprowadzić ten proces sprawnie i skutecznie. czytaj więcej

News Kto realizuje pozyskiwanie klientów przez telefon i jakie dodatkowe usługi może oferować?

Przedsiębiorstwo oferując dane usługi bądź produkty, kieruje je w stronę konsumenta. Klient jest zatem kluczowym czynnikiem, który generuje zysk danej firmy. Pozyskiwanie klientów przez telefon to skuteczna metoda na budowanie bazy konsumentów zainteresowanych sprzedażą. Kto zajmuje się realizowaniem czynności tego typu i z jakich dodatkowych usług przedsiębiorca może skorzystać? czytaj więcej

News Narzędzia do sklepu internetowego, które pomogą Ci sprzedawać

Sklepy internetowe obecnie są jedną z najpopularniejszych form nabywania produktów zarówno cyfrowych, jak i fizycznych, przez klientów. Ich popularność wystrzeliła w górę zwłaszcza po pandemii COVID-19. Doprowadziło to jednak również, do rozwoju konkurencji na rynku. Obecnie, sklep internetowy, który chce odnieść sukces, musi posiadać zestaw wbudowanych narzędzi takich jak Livechat czy Callback, które pozwolą mu na zbudowanie relacji z klientem, a w rezultacie na zatrzymanie go na danej stronie internetowej. Mając to na uwadze, pomożemy Ci ustalić, na jakie narzędzia, powinieneś się zdecydować. czytaj więcej