Archiwalne

TP i Orange najbardziej znanymi sponsorami sportu

15.04.2008

Telekomunikacja Polska i Orange należą do najbardziej rozpoznawalnych sponsorów polskiego sportu - wynika z badań firmy Pentagon Research, przeprowadzonych we współpracy z portalem Wirtualna Polska.

Do najbardziej znanych marek sponsorujących sport należą Puma (34 proc.), Telekomunikacja Polska, główny sponsor polskiej reprezentacji (28 proc.) i Orange, tytularny sponsor ekstraklasy (25 proc.). Zdecydowana większość polskich kibiców, tak spośród badanych kobiet jak i mężczyzn wie, że TP i Orange angażują się we wspieranie piłki nożnej. W przypadku wyboru marek z zamkniętej listy, najczęściej rozpoznawanym sponsorem był Orange (65 proc.), a tuż za nim TP, na którą wskazało 64 proc. badanych.

Badanie na grupie 4370 internautów deklarujących zainteresowanie sportem zostało przeprowadzone w lutym 2008 roku. Jego celem było poznanie opinii kibiców na temat popularności poszczególnych dyscyplin sportowych, najbardziej rozpoznawalnych sponsorów, oceny transmisji sportowych w stacjach telewizyjnych i najpopularniejszych sieci telefonii komórkowej.

Dla 88 proc. respondentów źródłem nowości sportowych jest telewizja. Jednocześnie 59 proc. kibiców zapewnia o własnej aktywności sportowej. Polskich fanów najbardziej pasjonuje piłka nożna - blisko 90% wskazań. W drugiej kolejności zainteresowanie budzą mecze siatkówki, skoki narciarskie i wyścigi Formuły 1.

W ramach badania, kibiców poproszono także o odpowiedź na pytanie dotyczące sieci telefonii komórkowej, z której korzystają. Okazało się, iż wśród kibiców korzystających z telefonów komórkowych w ramach abonamentu najwięcej użytkowników - 28 proc. ma sieć Orange.

źródło: TPSA

Wiadomości firmowe Najromantyczniejsze lotniska: gdzie podróżni mają najwięcej czasu na czułe pożegnanie w strefie Kiss&Fly?

Już wkrótce dzień zakochanych – czy jednak najpopularniejsze w walentynki miasta sprzyjają wszystkim zakochanym, także tym będącym w związku na odległość? KAYAK.pl sprawdza czas, jaki na czułości mają podróżni w strefach „Pocałuj i leć”, w miastach powszechnie uznawanych za najromantyczniejsze. czytaj więcej

T-Mobile Nowy Członek Zarządu ds. Finansowych w T-Systems Polska

Od 1 października br. Daniel Walczuk, obecnie dyrektor ds. Kontrolingu w T‑Mobile, dołączy do Zarządu T-Systems obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. czytaj więcej

LG LG wystartowało z gorącymi promocjami najnowszych smartfonów

Lato w LG jeszcze nie było tak gorące. Producent przygotował letnie promocje swoich flagowych smartfonów jak i tych ze średniej półki zarówno u wszystkich operatorów jak i na rynku otwartym. Gorące promocje potrwają jeszcze do 31 sierpnia* czytaj więcej

LG Premiera flagowego modelu LG G7 ThinQ ze sztuczną inteligencją

Niedługo po światowej premierze, LG wprowadza do Polski swój flagowy smartfon LG G7 ThinQ, który będzie dostępny od 1 do 15 czerwca w specjalnie przygotowanej promocji. Najnowszy flagowiec LG, wzbogacony o użyteczne funkcje oparte na sztucznej inteligencji będzie można nabyć zarówno w ofercie operatorów komórkowych, jak i w największych sieciach sprzedaży. W zależności od miejsca zakupu do telefonu dołączone zostaną wyjątkowe promocje, obok których żaden fan nowych technologii nie przejdzie obojętnie. czytaj więcej