Archiwalne

TP pomaga mieszkańcom wsi pod Częstochową poszkodowanym w wyniku wichury

27.08.2007

Telekomunikacja Polska przyłączyła się do akcji pomocy osobom poszkodowanym przez wichurę, która dotknęła wsie w okolicach Częstochowy. W miejscowościach  Adamów oraz Huby, gdzie żywioł zniszczył domy i pozrywał linie telefoniczne, instalowane są publiczne aparaty telefoniczne, a mieszkańcy dostaną 2 tys. bezpłatnych kart telefonicznych.

Dzięki telefonom i kartom mieszkańcy będą mogli kontaktować się z bliskim i instytucjami pomagającymi w usuwaniu szkód. Darmowe karty zostaną przekazane poszkodowanym przez wójta gminy Kłomnice. Ponadto TP uruchomi w Urzędzie Gminy Kłomnice darmową linię telefoniczną, z której będą mogli korzystać mieszkańcy.
 
Bezpłatne karty telefoniczne od Telekomunikacji Polskiej otrzyma również 30 dzieci z rodzin poszkodowanych, które przybyły do Warszawy na kolonię zorganizowaną przez Caritas Diecezji Częstochowskiej. Dzieci otrzymały też w ramach akcji „Lato w mieście’’ zaproszenie do zwiedzenia Ogrodów Innowacji TP, gdzie prezentowane są nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne.

Pomóc poszkodowanym można również wysyłając SMS o treści POMAGAM na numer 72902 - koszt 2,44 zł z VAT lub dzwoniąc na numer 0400 207 401 - koszt 2,48 zł z VAT. Zbiórkę prowadzi Caritas Polska.

źródło: TPSA

Wiadomości firmowe Bakotech powiększa swoje portfolio o rozwiązania Skyhigh Security

Bakotech Sp. z o.o., krakowski dystrybutor rozwiązań cyberbezpieczeństwa, ogłosił podpisanie umowy o współpracy ze Skyhigh Security – firmą specjalizującą się w ochronie danych w chmurze. Bakotech stał się wyłącznym dystrybutorem usług Skyhigh Security w Polsce, a także w Czechach, Słowacji i Węgrzech. Dzięki temu partnerzy i ich klienci zyskają dostęp do technologii wspierających wdrożenie strategii Zero Trust. czytaj więcej

News Co zrobić, gdy telefon się przegrzewa? Przyczyny i skuteczne rozwiązania.

Twój telefon szybko się nagrzewa w trakcie użytkowania i zastanawiasz się, skąd wynika takie zjawisko? W wielu przypadkach jest to zupełnie normalne. W naszym artykule opowiemy, kiedy telefon grzeje się i kiedy nie warto się tym martwić, a także co zrobić, gdy Twój telefon jest gorący w trakcie użytkowania i czy może być to efektem awarii. Przyczyn przegrzewania się telefonu może być kilka. Dodatkowo warto też pamiętać o tym, że cieplejszy telefon nie musi świadczyć o żadnych anomaliach. Wynika to bowiem z konkretnych przyczyn. Na co zatem warto zwrócić uwagę i kiedy ciepło telefonu powinno nas niepokoić?

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

- kiedy telefon jest ciepły i dlaczego,
- co zrobić gdy telefon się przegrzewa. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać

Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.

Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej