Archiwalne

TP rozpoczyna współpracę z Biurem Informacji Gospodarczej

24.08.2007

Telekomunikacja Polska będzie przekazywać do Biura Informacji Gospodarczej dane dłużników zalegających z płaceniem za usługi. Do BIG trafią dane tych dłużników, którzy uporczywie odmawiają zapłaty za usługi i nie reagują na przypomnienia o upływie terminu płatności.

Współpraca z BIG to standard w działaniach windykacyjnych m.in. banków, czy operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Mogą one zgłaszać dłużników, których niespłacone należności wynoszą co najmniej 200 zł w przypadku osób fizycznych i co najmniej 500 zł w przypadku przedsiębiorców. Świadczenia zgłaszane do BIG muszą być wymagalne co najmniej 60 dni.

Pojawienie się na liście dłużników wpływa negatywnie na wiarygodność płatniczą i może uniemożliwić np. uzyskanie kredytu na zakup mieszkania, czy samochodu. TP ma obowiązek aktualizować dane przesyłane do BIG przynajmniej raz na 2 tygodnie. Oznacza to, że po uregulowaniu długu dane dłużnika zostaną usunięte z rejestru.

źródło: TPSA

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Dobre logo gamingowe – więcej niż podpis gracza

Dynamicznie rozwijający się rynek gamingowy to bardzo konkurencyjne miejsce, w którym o swoje miejsce na podium walczą setki drużyn i tysiące graczy. By w nim zaistnieć, potrzeba przemyślanej strategii, dobrych narzędzi marketingowych i świetnie zaprojektowanego logo. czytaj więcej