Maciej Witucki, prezes zarządu Telekomunikacji Polskiej, w wystąpieniu podczas „UN Global Compact Leaders Summit” przedstawił działania TP wspierające budowę społeczeństwa informacyjnego. W konferencji uczestniczą wysocy przedstawiciele państw, organizacji międzynarodowych i biznesu z całego świata. Telekomunikacja Polska jest jedynym reprezentantem Polski zaproszonym na spotkanie organizowane z inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ.
- Zaproszenie Telekomunikacji Polskiej na szczyt Global Compact jest dowodem uznania dla efektów pracy wielu ludzi w naszej firmie. To potwierdzenie długiej drogi jaką przebyła TP przeobrażając się w odpowiedzialnego obywatela społeczności, w której funkcjonuje i na rzecz której działa – uważa Maciej Witucki, prezes zarządu TP.
Szczyt liderów Global Compact w Pałacu Narodów w Genewie poświęcony jest roli, jaką może odegrać biznes w zrównoważonym rozwoju światowej gospodarki. Jego celem jest zwrócenie uwagi na szanse wynikające ze współpracy biznesu i społeczeństw. W trakcie spotkania dzielono się doświadczeniami we wdrażaniu w życie dziesięciu zasad, do których przestrzegania zobowiązują się wszyscy przystępujący do Global Compact. Maciej Witucki w swym wystąpieniu podkreślił wagę edukacji dzieci w tworzeniu nowoczesnego społeczeństwa informacyjnego.
Global Compact to inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ ogłoszona w styczniu 1999 roku. Stanowi ona wezwanie skierowane do biznesu, by kierował się zasadami praw człowieka, praw pracowniczych, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. Telekomunikacja Polska jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który przyłączył się do Global Compact.
TP stosuje dobre praktyki w relacjach z otoczeniem biznesowym oraz angażuje się w programy społeczne, m.in. „Telefon do Mamy” czy „Szkoła bez przemocy”. Cztery miliony dzieci korzysta w szkołach z Internetu dzięki programowi „Edukacja z Internetem TP”. Firma wspólnie z Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju walczy z wykluczeniem informacyjnym mieszkańców wsi. Dzięki temu, w pierwszym w Polsce rankingu „Good Company Ranking 2007” TP znalazła się na wysokim, trzecim miejscu.
źródło: TPSA
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej