Archiwalne

TP upraszcza ofertę planów telefonicznych

18.02.2009

We wrześniu 2008 roku Telekomunikacja Polska wprowadziła trzy zupełnie nowe plany doMowe, każdy w dwóch wersjach do wyboru. Wybrało je już ponad 500 tys. klientów TP, co potwierdza ich atrakcyjność. Poszerzenie oferty spowodowało jednak, że dla części klientów wybór stał się mało przejrzysty. By go uprościć, od 1 marca 2009 roku TP rezygnuje ze sprzedaży niektórych starszych planów telefonicznych.

W porozumieniu z Urzędem Komunikacji Elektronicznej TP zaprzestanie sprzedaży planów: weekendowy, wieczory i wekendy, 60, 250 oraz 2000. Jednocześnie, od 1 marca w ofercie dla klientów indywidualnych pozostaną plany: przyjazny, startowy oraz doMowe 60, 300 i 1200.

Taka oferta gwarantuje, że każdy klient znajdzie abonament odpowiadający jego potrzebom, a jednocześnie nie będzie musiał zastanawiać się nad niuansami różniącymi poszczególne plany. Do wyboru będzie miał specjalną ofertę dla osób korzystających z pomocy społecznej (plan przyjazny), abonament bez minut w cenie (startowy) oraz trzy nowoczesne plany doMowe z wliczonymi w abonament minutami do wykorzystania w sieciach stacjonarnych.

Klienci wycofywanych ze sprzedaży planów mogą nadal z nich korzystać. Oczywiście mają również możliwość przejścia na dostępne w ofercie plany TP. Po wybraniu innego abonamentu nie będą jednak mieli możliwości powrotu do wcześniejszej oferty.

Wszyscy zainteresowani mogą dodatkowo obniżyć koszty korzystania z telefonu domowego. By to zrobić wystarczy skorzystać z usług TP, takich jak: wybrane numery, rozmowy z rabatem, moja godzina i pakiet minut komórkowych.

źródło: TPSA

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej