Archiwalne

TPSA liderem zarządzania zasobami ludzkimi 2009

22.06.2009

Telekomunikacja Polska została uhonorowana tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi w X edycji konkursu organizowanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych pod auspicjami Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Złotą statuetkę za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi odebrał w imieniu TP Jacek Kałłaur, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.

 „Ta prestiżowa nagroda stanowi ukoronowanie 4 letniej ciężkiej pracy całego zespołu profesjonalistów i dowód na to, że gdy wiemy, co chcemy osiągnąć i zaangażujemy w to wszelkie siły to nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Na nasz sukces złożyło się wiele czynników, z których decydującymi była wizja tego, co chcemy osiągnąć, wiedza na temat stosowanych na świecie najwyższych standardów zarządzania, a także pasja i profesjonalizm ludzi, którzy te standardy wdrażali." - powiedział Jacek Kałłaur.

W wyścigu o główną nagrodę Telekomunikacja Polska wyprzedziła m.in. tak znane firmy, jak IBM Polska, Michelin Polska S.A., DHL Express (Poland) S.A., Sygnity S.A.

Wybór laureatów poprzedził audyt organizacyjny przeprowadzony przez niezależnych ekspertów z wiodących polskich ośrodków akademickich, potwierdzony przez Kapitułę złożoną z przedstawicieli świata nauki i biznesu.

Honorowy patronat nad X edycją konkursu objął Waldemar Pawlak, wicepremier i minister gospodarki. W uroczystej gali uczestniczyła m.in. Minister Pracy - Jolanta Fedak. Od początku opiekę nad tą inicjatywą sprawuje prezes Narodowego Banku Polskiego.

Telekomunikacja Polska została także wyróżniona przez Konfederację Pracodawców Polskich oraz Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan za osiągnięcia w budowaniu najwyższych standardów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

źródło: TPSA

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News Jak Dział IT Może Wspomóc Inne Działy w Twojej Firmie: Kluczowe Strategie i Technologie

W dzisiejszym świecie, dział IT pełni kluczową rolę w tworzeniu i utrzymaniu konkurencyjności firmy. Jego wsparcie dla innych działów jest niezbędne do zapewnienia efektywności operacyjnej. Poniżej przedstawiamy, jak dział IT może wspomóc inne działy w firmie, z wykorzystaniem najnowszych technologii i strategii. czytaj więcej