Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej - wynika z badania Pentor Reaserch International.
Spośród wszystkich osób interesujacych się piłkarską reprezentacją Polski 37% spontanicznie wymienia Telekomunikację Polską jako sponsora reprezentacji. To wynik o 7% lepszy niż w 2007 r. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Tyskie z 7% rozpoznawalnością, Puma z 6% oraz Orange z wynikiem 4%. Pentor przeprowadził badanie za IV kwartał 2008 r. na reprezentatywnej grupie 1000 osób.
Od 6 lat Telekomunikacja Polska jest Głównym Sposorem piłkarskiej reprezentacji. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, podczas rozgrywek mundialowych w 2006 r oraz Euro 2008.
W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. W tym czasie firma, jako główny sponsor, będzie wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA.
źródło: TPSA