Abonenci Telekomunikacji Polskiej poszkodowani w wyniku tornad i wichur, które przeszły przez Polskę w miniony weekend, zostaną zwolnieni z opłat abonamentowych za telefon przez trzy miesiące.
Zwolnienie z abonamentu zostanie udzielone na podstawie informacji z właściwych jednostek samorządowych, które zajmują się udzielaniem pomocy poszkodowanym oraz na podstawie danych o uszkodzeniach, zapisanych w systemach telekomunikacyjnych. Nie będzie potrzeby indywidualnego zwracania się z wnioskiem do TP. Trwa już weryfikacja danych, aby w najbliższych miesiącach na rachunkach znalazły się informacje o czasowym zwolnieniu z abonamentu. Termin ustawiania zwolnień z abonamentu uzależnione jest od tempa spływu informacji z właściwych jednostek samorządowych.
We wszystkich miejscowościach dotkniętych przez żywioł prowadzone są intensywne prace w celu jak najszybszego przywrócenia łączności telefonicznej. W najbardziej zniszczone rejony zostały skierowane dodatkowe ekipy techniczne.
źródło: TPSA
News Podsłuch w telefonie - kiedy warto go zastosować i co warto wiedzieć?
Podsłuch w telefonie to temat budzący wiele emocji, ale również zainteresowania – szczególnie w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa informacji oraz ochrony najbliższych. Coraz częściej po tego typu rozwiązania sięgają nie tylko służby specjalne czy organy ścigania, ale również pracodawcy oraz rodzice. W artykule wyjaśniamy, w jakich sytuacjach stosowanie podsłuchu może być zasadne oraz jakie rozwiązania oferuje obecnie rynek. czytaj więcejWiadomości firmowe Bakotech powiększa swoje portfolio o rozwiązania Skyhigh Security
Bakotech Sp. z o.o., krakowski dystrybutor rozwiązań cyberbezpieczeństwa, ogłosił podpisanie umowy o współpracy ze Skyhigh Security – firmą specjalizującą się w ochronie danych w chmurze. Bakotech stał się wyłącznym dystrybutorem usług Skyhigh Security w Polsce, a także w Czechach, Słowacji i Węgrzech. Dzięki temu partnerzy i ich klienci zyskają dostęp do technologii wspierających wdrożenie strategii Zero Trust. czytaj więcejNews Co zrobić, gdy telefon się przegrzewa? Przyczyny i skuteczne rozwiązania.
Twój telefon szybko się nagrzewa w trakcie użytkowania i zastanawiasz się, skąd wynika takie zjawisko? W wielu przypadkach jest to zupełnie normalne. W naszym artykule opowiemy, kiedy telefon grzeje się i kiedy nie warto się tym martwić, a także co zrobić, gdy Twój telefon jest gorący w trakcie użytkowania i czy może być to efektem awarii. Przyczyn przegrzewania się telefonu może być kilka. Dodatkowo warto też pamiętać o tym, że cieplejszy telefon nie musi świadczyć o żadnych anomaliach. Wynika to bowiem z konkretnych przyczyn. Na co zatem warto zwrócić uwagę i kiedy ciepło telefonu powinno nas niepokoić?Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:
- kiedy telefon jest ciepły i dlaczego,
- co zrobić gdy telefon się przegrzewa. czytaj więcej