Archiwalne

Trwa rekrutacja w legnickim contact center obsługującym Dialog i Plus

27.04.2009

Zobacz więcej na Plus.pl.

Dodatkowe 40 miejsc pracy dla konsultantów telefonicznych oferuje spółka AVISTA MEDIA w nowoczesnym contact center w Legnicy. Firma zapewnia stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju zawodowego.

W legnickim contact center pracuje obecnie stu konsultantów, obsługujących abonentów Telefonii Dialog i spółki Polkomtel (operator sieci Plus). Wkrótce do grona klientów spółki dołączą nowe firmy, dlatego AVISTA MEDIA do końca czerwca zamierza powiększyć zespół pracowników do 140 osób.

Legnickie contact center AVISTA MEDIA jest drugim centrum telefonicznej obsługi klienta należącym do tej wrocławskiej spółki, która w stu procentach należy do Telefonii Dialog. Pierwsze działa już od lat w okolicy Bielan Wrocławskich i aktualnie zatrudnia 180 pracowników. Oba centra wyposażone są w zaawansowane systemy informatyczne, wspierające pracę profesjonalnej, specjalistycznie przeszkolonej kadry. Konsultanci AVISTA MEDIA dostępni są przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dzięki nim abonenci mogą przez telefon uzyskać wszystkie potrzebne informacje, aktywować usługi, zmieniać plany taryfowe, zgłaszać reklamacje i usterki, zamówić wizytę przedstawiciela handlowego czy montera. Konsultanci telefoniczni obsługują użytkowników internetu, IPTV, diagnozują awarie i pomagają przy aktywacji usług.

Uruchomione przed dwoma miesiącami contact center znajduje się w budynku Legnickiego Parku Technologicznego przy ul. Złotoryjskiej, w pobliżu Huty Miedzi Legnica. Wynajęte od KGHM LETIA S.A. trzy piętra obiektu zostały kompleksowo zmodernizowane oraz wyposażone w nowoczesną infrastrukturę informatyczną. Sale operacyjne, w których docelowo funkcjonować ma 100 stanowisk, mają ciepłe, pastelowe barwy oraz przestronne okna. Do dyspozycji pracowników przeznaczono też m.in. szatnie, pokoje kuchenne i salkę konferencyjną. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane i wyposażone w komfortowe meble, zaprojektowane specjalnie dla pracowników contact center AVISTA MEDIA.

Podczas rekrutacji komisja zwraca uwagę głównie na dobrą dykcję, zdolności komunikacyjne i znajomość podstaw obsługi komputera. Atutami kandydatów są odporność na stres oraz umiejętność posługiwania się dobrą polszczyzną. Wśród wymagań nie ma wykształcenia wyższego, znajomości języków obcych, ani konkretnych doświadczeń zawodowych. AVISTA MEDIA nie stawia również kandydatom ograniczeń wiekowych.

- Nasz legnicki stuosobowy zespół jest zróżnicowany pod względem wieku i doświadczeń zawodowych, ale już po kilku tygodniach pracy widać, że stanowią zgraną, stabilną grupę – mówi Wawrzyniec Wójcik, odpowiedzialny za rekrutację w AVISTA MEDIA. Kilku nowych pracowników wkroczyło juz nawet na wyższy szczebel kariery zawodowej. – Doceniliśmy ich umiejętności podczas szkoleń wstępnych i wypełniania obowiązków na początku pracy. Dlatego zostali oddelegowani na dodatkowe szkolenia związane z zarządzaniem zespołem – dodaje Wawrzyniec Wójcik.

Wszyscy zatrudnieni konsultanci legnickiego contact center rozpoczynają swoje obowiązki od uczestnictwa w cyklach szkoleń, które – w zależności od docelowego projektu – trwają od jednego do kilku tygodni. Szkolenia, prowadzone w budynku przy Złotoryjskiej, obejmują m.in. zakres sprawnego prowadzenia rozmowy telefonicznej i skutecznego rozwiązywania problemów klienta.

Ze względu na zmianowy charakter pracy konsultantów w legnickim contact center spółka AVISTA MEDIA zadbała wraz z MPK w Legnicy o dodatkowy, wieczorny kurs autobusu miejskiego z przystanku przed Hutą Miedzi. Dzięki temu pracownicy mają zapewniony transport w kierunku centrum miasta.

źródło: Avista Media

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że w przestrzeni internetowej ciągle ma miejsce automatyzacja różnego typu zadań, związanych np. ze sprzedażą czy też innymi przestrzeniami komunikacyjnymi. Korzystanie przez różnego rodzaju firmy z botów głosowych, nie jest już żadnym novum. Posiadanie głosowych asystentów w bankach, na infoliniach oraz w innych miejscach nikogo już nie dziwi. Jednym tego typu botów głosowych jest Voicebot. Gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji sprawi, że w niedalekiej przyszłości dojdzie do optymalizacji procesów sprzedażowych, a być może asystent głosowy będzie nas rejestrował do lekarza itp. "Automatic speech recognition", czyli automatyczne rozpoznawanie mowy ludzkiej przez komputer to coś, na co warto postawić już dziś. czytaj więcej

News Kto zyskał a kto stracił na przenoszeniu numerów komórkowych w 2020 roku?

W roku 2020 operatorzy telefonii komórkowej łącznie przenieśli ponad 1,4 miliona numerów telefonicznych pomiędzy swoimi sieciami. Dwóch z wielkiej czwórki w tym procesie jest na plusie, a dwóch na minusie - jeden z nich na poważnym minusie. czytaj więcej