Archiwalne

Trzech na czterech Polaków wskazuje na T-Mobile

24.08.2011

Według badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC 75% ankietowanych zna markę T-Mobile. Tak wysoki poziom rozpoznawalności marki po zaledwie dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej, prowadzonej w całej Polsce.

Pierwszym krokiem wprowadzającym markę T-Mobile na rynek była kampania wizerunkowa, która wystartowała 5 czerwca br. Promowała ona główne przesłanie i hasło marki „Chwile, które łączą”. W lipcu i sierpniu działania reklamowe skierowane zostały na promocję nowych ofert sieci: nielimitowanych rozmowy w kraju i za granicą, ofertę roamingu, najnowszych smartfonów i tabletów oraz darmowych rozmów w ofercie T-Mobile na kartę.

Najnowsze badania Millward Brown SMG/KRC wskazują, że spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła aż o 40 punktów procentowych, z poziomu 3% do 43%. Oznacza to, że prawie połowa badanych wymienia T-Mobile jako znanego im operatora telefonii komórkowej. Znacznie wzrosła także tzw. wspomagana znajomość marki, w której klienci wybierają znanych im operatorów z listy - 75% pytanych zadeklarowało, że zna T‑Mobile (poprzednio ten odsetek wynosił 31%). Dodatkowo, coraz więcej osób uważa, że marka jako pierwsza wprowadza nowości, jest nowoczesna oraz modna.

źródło: T-Mobile

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

News Wiosenny przegląd anteny - na co zwrócić uwagę po sezonie zimowym

Anteny telewizyjne mają to do siebie, że po okresie zimowym warto dokonać ich przeglądu. Dotyczy to zwłaszcza urządzeń wykorzystywanych w warunkach zewnętrznych. Jest to związane z tym, że anteny mogą ulegać uszkodzeniom lub zmianą ustawienia na skutek oddziaływania śniegu, deszczu i silnego wiatru. Z tego artykułu dowiesz się, jak powinien wyglądać podstawowy przegląd anteny po sezonie zimowym. czytaj więcej

News Jak znaleźć tanie i dobre części do samochodu?

Zakup części samochodowych może być kosztownym i czasochłonnym procesem, zwłaszcza gdy chcemy znaleźć produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz części do naprawy, tuningu, czy po prostu do regularnej konserwacji pojazdu, warto wiedzieć, gdzie szukać, aby nie przepłacić i jednocześnie zapewnić sobie bezpieczeństwo oraz długowieczność samochodu. czytaj więcej

News Pakiet XAMPP

XAMPP jest najpopularniejszym pakietem serwera WWW, który oferuje kompletny zestaw narzędzi potrzebnych do tworzenia stron internetowych i uruchamiania aplikacji w środowisku lokalnym. Jest to wieloplatformowy program łączący serwer Apache, bazy danych MariaDB, obsługę języków PHP i Perl oraz kilka innych dodatków, co pozwala programistom testować projekty przed przeniesieniem ich na serwerze produkcyjnym. Dzięki XAMPP można uniknąć skomplikowanych konfiguracji, ponieważ instalacja przebiega sprawnie zarówno na Windows, jak i na Linux oraz OS X. Twórcy projektu zadbali o przyjazne rozwiązania, dlatego nawet początkujący użytkownicy Windows nie mają większych trudności ze skonfigurowaniem lokalnego środowiska. czytaj więcej