Zobacz więcej na Play.pl.
Operator telefonii komórkowej Play i Platforma Rozrywki Mobilnej NITRO zorganizowały pierwszy wirtualny turniej, w którym ścigać się będą gracze „Hołowczyc Rally 2008”, gry przeznaczonej na telefony komórkowe.
Gra, której wydawcą jest NITRO, posiada unikalną możliwość organizacji wirtualnych turniejów. Turniej trwa od 17 listopada do 8 grudnia 2008 r.
W grze „Hołowczyc Rally 2008” gracz wciela się w postać najlepszego polskiego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca i przy jego udziale pokonuje kolejne odcinki specjalne rajdów samochodowych, walcząc z rywalami i czasem. Dodatkowym atutem gry w wersji 2.0 jest technologia highscore, umożliwiająca porównywanie swoich wyników z osiągnięciami innych graczy, dzięki czemu gra daje możliwość organizowania turniejów. Wyniki gracza przesyłane są na specjalny serwer, gdzie są przechowywane, porównywane i mogą być przeglądane.
„Jako jeden z największych w Polsce dostawców gier java, na podstawie doświadczeń zdobytych we współpracy z polskimi operatorami telefonii komórkowej, postanowiliśmy wydać grę, która z jednej strony będzie oparta na znanej, rodzimej marce, a z drugiej strony będzie posiadała mechanizmy atrakcyjne dla naszych odbiorców biznesowych” - mówi Agnieszka Sokołowska, Prezes Zarządu NITRO. „Dzięki funkcji highscore nasza gra umożliwia graczom porównywanie swoich wyników. Jest to idealny mechanizm dla operatorów telefonii komórkowej oraz innych dystrybutorów gry, który wspiera budowanie społeczności, a także umożliwia organizowanie akcji promocyjnych” – dodaje Prezes.
Możliwość tę jako pierwszy wykorzystał operator sieci telefonii komórkowej Play, organizując turniej z atrakcyjnymi nagrodami. Turniej organizowany w ten sposób ma szereg zalet. Wyeliminowanie elementu przypadkowości wygranej, wyniki śledzone na bieżąco, obiektywna ocena nie wymagająca zaangażowania organizatorów to przykłady przewagi nad tradycyjnymi konkursami.
Rynek rozrywki mobilnej nieustannie rośnie, podobnie jak udział gier w tym rynku. Przychody ze sprzedaży gier na telefony komórkowe w Polsce zwiększają się co roku o kilkadziesiąt procent. NITRO szacuje, że w 2007 roku wyniosły one blisko 30 mln zł. Rozwój tego rynku jest tak silny, że wiele współczesnych gier wydawanych na PlayStation czy komputery PC posiada swoje wersje dedykowane specjalnie dla telefonów komórkowych.
Platforma Rozrywki Mobilnej NITRO to czołowy dystrybutor gier na telefony komórkowe w Polsce, który działa na rynku od roku 2003. Portfolio gier oferowanych przez NITRO obejmuje ponad 400 tytułów. NITRO jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę gier Vivendi Games Mobile. Gry NITRO można znaleźć w ofercie operatorów telefonii komórkowej w Polsce, w prasie, w Internecie.
źródło: Nitro