Archiwalne

TV Biznes na żywo w Internecie w oparciu o platformę ATM InternetTV

30.06.2009

W ramach podpisanego kontraktu ATM S.A. uruchomiła transmisję na żywo programu TV Biznes w Internecie, z wykorzystaniem standardu Flash/H.264. Wysokiej jakości telewizja jest dostępna dla użytkowników Internetu na stronach www.tvbiznes.pl całkowicie bezpłatnie i niezależnie od używanej przez nich platformy sprzętowej. Jest to kolejne komercyjne wdrożenie autorskich rozwiązań ATM S.A. z zakresu multimediów i dystrybucji treści wideo w Internecie.

ATM S.A. dostarczyła autorską platformę ATM InternetTV, która posiada pełne funkcjonalności w zakresie: kompresji, dystrybucji i publikacji live treści wideo produkowanych przez TV Biznes.

W ramach wdrożonej platformy oprogramowanie ATM LiveEncoder zapewnia odbiór i kompresję sygnału TV Biznes, który następnie jest dystrybuowany do użytkowników serwisu http://www.tvbiznes.pl/ i publikowany przy pomocy osadzonego na stronach internetowych serwisu odtwarzacza ATM WebPlayer. Do oglądania TV Biznes w Internecie nie jest potrzebne instalowanie żadnej aplikacji, wystarczy komputer z dostępem do Internetu wraz z dowolną przeglądarką internetową.

„Już teraz wszyscy nasi widzowie posiadają nieograniczony dostęp do naszych treści dystrybuowanych na żywo, bezpośrednio na stronach internetowych naszej telewizji” — powiedział Włodzimierz Niklasiewicz, Dyrektor ds. emisji i techniki w TV Biznes. „Rozwiązanie ATM InternetTV zostało wybrane przez TV Biznes ze względu na wysoką jakość publikowanej treści, konkurencyjną cenę rozwiązania oraz kompleksową usługę” — dodał Niklasiewicz.

Teleinformatyczna spółka ATM S.A. w swojej ofercie posiada szereg rozwiązań, które pozwalają na efektywną realizację innowacyjnych przedsięwzięć multimedialnych. ATM InternetTV rozwiązuje problemy zarządzania, przechowywania i dystrybucji treści. Platforma wspiera także cały proces związany z publikowaniem multimediów w Internecie, począwszy od wgrywania, transkodowania, opisywania treści, aż po sprzedaż i generowanie raportów oglądalności. Dotyczy to zarówno materiałów VOD (video on demand), jak i treści prezentowanych na żywo.

„Z sukcesem pozyskujemy kolejnych partnerów biznesowych, którzy zainteresowani dystrybucją treści wideo w Internecie korzystają z autorskich rozwiązań ATM S.A.” — powiedział Andrzej Molski, Dyrektor Pionu Rozwiązań Biznesowych w ATM S.A.

źródło: ATM