2 grudnia 2009 Grzegorz Możdżyński, Dyrektor Regionalny CEE Emporia Telecom, podsumował na spotkaniu prasowym kilkumiesięczną obecność firmy na polskim rynku.
Emporia Telecom zadebiutowała w Polsce we wrześniu 2009 r. wprowadzając do sprzedaży w sieci ERA model emporiaTALKpremium. Dzięki dobrej współpracy oraz dużemu zaangażowaniu operatora sprzedaż telefonów emporia stale i dynamicznie rośnie.
„Możemy mówić o udanym debiucie rynkowym. Bazując na ostrożnych prognozach zwiększamy nasz cel sprzedażowy. Już dziś wiadomo, że w ciągu pierwszych 12 miesięcy obecności na polskim rynku sprzedamy więcej telefonów, niż początkowo zakładaliśmy” – mówi Grzegorz Możdżyński.
Obecnie można kupić w Polsce trzy modele telefonów emporia: emporiaTALKpremium, emporiaTALK, emporiaLIFEplus oraz akcesoria. Model emporiaTALKpremium jest dostępny w salonach i sklepach sieci Era, a pozostałe modele i akcesoria w sieci handlowej Vobis S.A. obejmującej ponad 200 salonów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju i sklep internetowy www.vobis.pl oraz w ofercie niezależnego dystrybutora sprzętu elektronicznego, firmy AB S.A.
Od momentu wejścia na polski rynek Emporia Telecom angażuje się w projekty społeczne. Firma objęła patronatem imprezę organizowaną 1 października w warszawskim Ogrodzie Saskim z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Starszych. Patronowała również konkursowi na najstarszego pracownika w Polsce pod hasłem „Stary człowiek i może pracować”. Akcję przeprowadziły Gazeta Wyborcza oraz Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”.
Kierownictwo firmy emporia postanowiło wykorzystać polskie doświadczenia na pobliskich rynkach Europy Środkowej i pełniący dotychczas funkcję Dyrektora Generalnego polskiego oddziału Emporia Telecom Grzegorz Możdżyński objął nowo utworzone stanowisko Dyrektora Regionalnego CEE (Central & Eastern Europe) Emporia Telecom. Poza Polską odpowiada również za rynki czeski, słowacki, ukraiński i białoruski.
źródło: Emporia