Firma Telekomunikacja Polska podpisała z ENEA S.A. umowę sprzedaży energii elektrycznej. Tym samym TP zakończyła I etap konsolidacji sprzedaży energii, który obejmuje ok. 3000 punktów poboru energii. Wartość kontraktu to ok. 30 milionów PLN.
Obecnie TP rozpoczyna II etap wyboru sprzedawcy na pozostałych 10 tys. punktów poboru energii elektrycznej, który zakończy się w 2009 r.
Umowa ma charakter długofalowego partnerstwa strategicznego pomiędzy TP a ENEA S.A
i wpisuje się w długookresową strategię TP optymalizacji kosztów energii elektrycznej oraz działań na rzecz zwiększenia konkurencyjności rynku energii w Polsce.
Zarząd TP zdecydował o wyborze oferty ENEA S.A. po wnikliwej analizie złożonych ofert i uzupełniających negocjacjach. ENEA S.A. została uznana za stabilnego partnera, którego doświadczenie i przygotowanie daje gwarancję pełnej realizacji warunków umowy i wysokiego standardu świadczonych usług.
źródło: TPSA
News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog
Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcejNews Xiaomi Mi 11 i Apple iPhone 12 - co je różni?
Oba tytułowe smartfony to modele, które zostały wypuszczone na rynek w ostatnim czasie. Xiaomi Mi 11 miał swoją premierę w grudniu 2020 roku, a Apple iPhone 12 miał swoją premierę trochę wcześniej, bo w październiku 2020 roku. Oba modele to bardzo dobre urządzenia, z tej samej półki cenowej, dlatego chcąc wybrać jedno z tych urządzeń, warto spojrzeć na detale, które je różnią. czytaj więcejNews Telekomunikacja Polska S.A - prawie okrągła rocznica powstania
Jeśli Telekomunikacja Polska S.A nadal by istniała, dziś świętowałaby swoje 29-te urodziny. Byłaby całkiem dorosłą firmą : ) czytaj więcejNews Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie
Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej