Archiwalne

UOKiK wyraził zgodę na przejęcie Tele2 przez Netię

06.09.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia SA uzyskała zgodę Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie Tele2 Polska.

30 czerwca 2008 roku Netia SA zawarła umowę nabycia 100 procent udziałów Tele2 Polska. Jednym z warunków zamknięcia transakcji było uzyskanie zgody UOKiK. Niniejszy warunek spełnia decyzja Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 3 września br., w której wyrażono zgodę na przejęcie przez firmę Netia SA kontroli nad Tele2 Polska.

Przejęcie Tele2 przez Netię jest pierwszą tak dużą konsolidacją na polskim rynku telekomunikacyjnym. W wyniku transakcji powstanie operator mający ponad 1 000 000 klientów usług głosowych oraz ponad 300 000 klientów usług szerokopasmowych, świadczący usługi w oparciu zarówno o własną infrastrukturę jak i sieć TP - dzięki działaniom regulatora. Nowi klienci Netii uzyskają również dostęp do całej gamy świadczonych przez nią usług.

Pierwotny termin wydania decyzji UOKiK został zapowiedziany na 22 września 2008. Wcześniejsze wyrażenie zgody na transakcję jest pozytywnym sygnałem dla klientów i rynku telekomunikacyjnego, gdyż osłabia pozycję dominującego operatora w Polsce, tworząc dla niego silną konkurencję.

Netia już od dłuższego czasu podejmuje działania konsolidacyjne na rynku telekomunikacyjnym. Pozytywna decyzja UOKiK przypieczętowuje działania Netii, zmierzające ku utworzeniu realnej konkurencji dla operatora dominującego. Dzięki połączeniu z Tele2 zwiększymy konkurencyjność rynku i damy wolność wyboru operatora klientom w całej Polsce.” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netia SA.

Ostateczne zamknięcie transakcji nastąpi po spełnieniu kolejnych warunków.

źródło: Netia

News Na czym polega konfekcja druków reklamowych?

Konfekcjonowanie to pojęcie, które ma szerokie zastosowanie nie tylko w różnych sektorach produkcyjnych oraz w logistyce i magazynowaniu, ale także w dziedzinie marketingu i reklamy. Przed dotarciem do miejsc docelowych, materiały marketingowe muszą być odpowiednio przygotowane. Proces ten obejmuje takie elementy jak ulotki, broszury, katalogi oraz foldery, które często są pakowane w folię, a następnie w większe opakowania zbiorcze. Często materiały te są również zestawiane razem z innymi elementami, takimi jak listy, bony, próbki kosmetyków czy inne gadżety promocyjne. czytaj więcej

Netia Cyfrowy Polsat może przejąć Netię - UOKiK wydał zgodę

UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Cyfrowy Polsat kontroli nad Netią. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku wykazały, że transakcja nie spowoduje ograniczenia konkurencji. czytaj więcej

Netia Chmura Netii dla agencji reklamowej

Netia Compute, czyli usługa chmury obliczeniowej może być znakomitym wsparciem działania agencji reklamowych. Przekonała się o tym agencja Brasil, która dzięki temu rozwiązaniu zyskała nie tylko skalowalność, ale i większą efektywność kosztową w działaniu. czytaj więcej