Trzecia odsłona jubileuszowego konkursu dla klientów UPC z okazji 3 lat korzystania z wszystkich 3 usług operatora.
8 października br. rusza trzecia odsłona jubileuszowego konkursu „3 x 3”, zorganizowanego przez UPC Polska, wiodącego dostawcę potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu. Tym razem konkurs nawiązuje do tematyki filmu oraz rozrywki. Przygotowany został wspólnie z nadawcami programów – AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Kino Polska, Universal Channel, Hallmark Channel, FOX Life, TCM, Zone Europa, Zone Romantica, TV1000, Comedy Central, E! Entertainment, ale kino!, którzy ufundowali wiele atrakcyjnych nagród. Główną nagrodą w tej edycji jest multimedialny zestaw Sony od nadawcy kanałów AXN.
Jubileuszowy konkurs „3 x 3” adresowany jest do wszystkich Klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC – telewizji, internetu i telefonu. Jego celem jest podziękowanie Klientom i nagrodzenie ich za staż abonencki.
Trzecia, filmowo rozrywkowa edycja konkursu „3 x 3”, ucieszy wszystkich, którzy lubią dobre kino i rozrywkę. Tę odsłonę konkursu „3 x 3”, UPC organizuje wspólnie z nadawcami 14 kanałów filmowych i rozrywkowych dostępnych w ofercie programowej UPC: AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Kino Polska, Universal Channel, Hallmark Channel, FOX Life, TCM, Zone Europa, Zone Romantica, TV1000, Comedy Central, E! Entertainment, ale kino!, którzy łącznie ufundowali aż 359 nagród. Główną nagrodę w tej edycji ufundował nadawca kanałów AXN. Jest to multimedialny zestaw Sony, w którego skład wchodzi 40 calowy telewizor LCD i cyfrowa kamera Full HD, zestaw kina domowego wysokiej klasy oraz konsola Sony PlayStation 3. Do wygrania są również nagrody specjalne – 42 calowy telewizor plazmowy Panasonic od Kino Polska, 2 dwuosobowe vouchery na weekend w SPA od FOX Life oraz 20 przenośnych odtwarzaczy DVD LG od Universal Channel. Nadawcy ufundowali także szereg nagród dodatkowych – 100 pamięci USB od FOX Life, 100 skórzanych portfeli do TCM, 50 odtwarzaczy MP3 od TV1000 i 20 od Hallmark Channel, 10 mini lodówek na USB od Comedy Central oraz zestawy upominkowe: 25 od Zone Europa i Zone Romantica, 20 od E! Entertainment oraz 10 od ale kino!
Każdy jubileuszowy Klient otrzymuje od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do konkursu. Do koperty dołączony będzie również upominek – urodzinowy kalendarz UPC. Reguły zabawy są bardzo proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 15 listopada 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z nagród.
Pierwsza odsłona konkursu „3 x 3 Kids” została przygotowana z myślą o dzieciach i rodzinach. Zdobywczyni nagrody głównej pojedzie niebawem wraz ze swoim synem – autorem zwycięskiego hasła – na wycieczkę do Londynu, połączoną z oglądaniem przedstawienia Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo; nagrodę ufundował nadawca programów Cartoon Network i Boomerang.
Drugą, muzyczną edycję konkursu „3 x 3”, UPC przygotowało wspólnie z MTV Networks Polska – fundatorem wszystkich nagród drugiej edycji „3 x 3”. W tej odsłonie nagroda główna powędrowała do Abonenta, który w listopadzie pojedzie wraz z osobą towarzyszącą na londyński koncert Beyoncé, amerykańskiej supergwiazdy muzyki pop i R&B.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej