UPC Biznes zapewnia niezawodność usług dla firm i wprowadza Gwarancję Świadczonych Usług (SLA) w segmencie Małych Firm
UPC Biznes ponownie potwierdza wysoką jakość dostarczanych usług dla Małych Firm - od dziś ich niezawodność gwarantować będzie Service Level Agreement (SLA) , czyli Gwarancja Świadczonych Usług. Teraz każdy, kto zdecyduje się na SLA w UPC Biznes, nawet w przypadku braku usług, będzie miał gwarancję przywrócenia ich działania w czasie nie dłuższym niż 6 godzin. Dzięki temu przedsiębiorcy zyskają nie tylko bezpieczeństwo funkcjonowania usług telekomunikacyjnych, ale także kluczową w środowisku rosnącej konkurencji stabilność działania firmy.
Strategia produktowa UPC Biznes od lat koncentruje się na dostarczaniu przedsiębiorcom produktów wspierających ich działalność biznesową. Jako solidny i godny zaufania partner właścicieli firm z segmentu Małych Firm, UPC zapewnia przedsiębiorcom wysokiej jakości usługi, w tym unikalny Biznes Internet o prędkości pobierania do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Od dziś zaoferuje im także Gwarancję SLA - usługę, która zwiększa bezpieczeństwo firm ponieważ minimalizuje czas przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych.
”Żadna firma nie może pozwolić sobie na wielogodzinne funkcjonowanie bez Internetu, czy telefonu. Dlatego od dziś, każdemu przedsiębiorstwu, które zdecyduje się na Gwarancję SLA, zapewniamy najszybsze możliwe przywrócenie działania usług. Jesteśmy pewni ich jakości i parametrów, dlatego możemy złożyć takie zobowiązanie. Gwarancja SLA jest unikalną w segmencie Małych Firm usługą i cieszę się, że możemy być prekursorami w jej wprowadzaniu na rynek.” - powiedziała Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.
Oferowana od dziś przez UPC Biznes - Gwarancja SLA - zapewnia usunięcie ewentualnych przerw w świadczeniu usług w 2 wariantach czasowych - 6 i 12 godzin.
Gwarancja satysfakcji
SLA nie jest pierwszym potwierdzeniem wysokiej jakości dostarczanych przez UPC Biznes usług. Dostawca od lat daje swoim klientom możliwość sprawdzenia produktów w codziennej pracy. Gwarantuje satysfakcję lub możliwość rozwiązania umowy w ciągu 60 dni, bez konieczności zwrotu przyznanych ulg. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej