UPC zdobywając w pierwszym kwartale 2008, 26 tys kolejnych klientów usługi internetowej umacnia pozycję drugiego po TP dostawcy Internetu i pierwszego na rynku operatora telewizji kablowej.
UPC Polska, umacnia swoją pozycję na rynku usług telekomunikacyjnych. UPC Polska ma już 326 000 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 128 000 abonentów usługi telefonicznej i ponad milion klientów telewizji kablowej.
W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajduje się niemal 2 miliony gospodarstw domowych
w Polsce.
UPC Polska umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej. Operator jest obecnie największym, po Telekomunikacji Polskiej, dostawcą internetu dla klientów indywidualnych oraz wiodącym dostawcą telewizji kablowej w Polsce.
"Utrzymujemy wysokie tempo wzrostu sprzedaży m.in. dzięki stale rosnącej popularności potrójnej usługi. Konsekwentnie zwiększamy wartość oferowanych usług i podnosimy ich jakość, a także wprowadzamy nowe produkty. Uruchomiliśmy właśnie sprzedaż usługi telewizji cyfrowej. Jest to platforma, która stwarza zupełnie nowe możliwości zarówno dla użytkowników, jak i dostawców treści. Jesteśmy przekonani, że dzięki nowym funkcjonalnościom oferowanym przez telewizję cyfrową UPC oraz atrakcyjności naszej oferty cyfrowej, możemy oczekiwać dalszego umacniania silnej pozycji rynkowej UPC" – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny UPC Polska.
Coraz większa liczba klientów decyduje się na zakup wszystkich trzech usług: telewizji, internetu i telefonu, oferowanych w atrakcyjnych pakietach. Od początku maja w aglomeracji warszawskiej dostępna jest również usługa telewizji cyfrowej. W najbliższych tygodniach zostanie ona uruchomiona także w aglomeracji katowickiej, Opolu, Wrocławiu i Krakowie.
Użytkownicy telewizji cyfrowej UPC zyskają nie tylko możliwość oglądania ulubionych programów w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku oraz dostęp do kanałów HD, ale także wiele funkcjonalności, zaprojektowanych z myślą o łatwości obsługi. Telewizja cyfrowa UPC ma na celu nie tylko zdobycie nowych klientów, doceniających zaawansowane i dojrzałe usługi, ale również przekonanie dotychczasowych użytkowników telewizji analogowej UPC do skorzystania z nowej, atrakcyjnej oferty.
źródło: UPC